|
Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.
IBM will miss you - 30/08/2004
|
|
Ronald Velten
:
|
|
Ine & Bas, bijna is het zover en dan begint jullie sabatical avontuur! Wel verdiend en lang naar toegewerkt! Ik kan dan ook maar één ding zeggen: ENJOY !!!!!!!
Zoals gezegd zal IBM Nederland jullie missen!
Ronald Velten
|
we zullen jullie missen!!!! - 30/08/2004
|
|
Marjolein & Louis
:
|
|
Lieve Ine & Bas,
Het is bijna zover…..nog twee dagen voor jullie vertrekken…..
We wensen jullie heel veel plezier, succes en avontuur tijdens de geweldige
reis die jullie uitgestippeld hebben. We hopen dat jullie intens zullen genieten van elkaar en van al het moois dat jullie het komende jaar zullen ontdekken.
We hopen regelmatig jullie reisverslagen te lezen en we beloven plechtig jullie op de hoogte te houden van onze avonturen in Nepal…..en in Nederland.
Heel veel liefs,
Marjolein & Louis
|
365 dagen vrij - 29/08/2004
|
|
Bas en Ine
:
|
|
Ja, wat vind je daar nu van? 365 dagen vrij. Zo'n lange vakantie hebben we nog nooit gehad en het lijkt ons fantastisch die tijd te gebruiken om zoveel mogelijk van de wereld te zien. Het zijn bijna twintig landen geworden en we zijn ook benieuwd of dat eigenlijk wel haalbaar is. Over 3 dagen zullen we het zien.
|
|