Beste Wensen voor 2005 - 27/12/2004
|
|
Dagmar
:
|
|
Hoi Bas en Ine,
Het is erg bijzonder om jullie toch te kunnen volgen, terwijl jullie zo ver weg zijn... spannende, leuke en interessante verhalen en prachtige foto's.
Geniet nog van de reis en alle beste wensen voor 2005!
Groetjes, Dagmar
|
pffffffffff het zit allemaal wel mee - 27/12/2004
|
|
Brenda (van Brooks reisburo)
op
bee1@chello.nl
:
|
|
Jeetje mina zeg!!! Wat hoor ik nu toch allemaal weer. Schrok er wel van hoor. Even "stoeien" en het gaat fout. Laura haar been gebroken. Jeetje meid, en je had je vast zo verheugd op een zonnige oud en nieuw, maar zoals ik de laatste berichten heb ontvangen mag het gewoon van de arts toch??!! Gelukkig maar!!
Maar ja nu deel 2. Al die elende op de tv met die overstromingen dankzij de vloedgolf......pfff. Het is mij nog niet helemaal duidelijk hoe het er in GOA voor staat, maar ik hoop echt!!!!! dat jullie met zijn 3en kunnen gaan genieten!
Hopelijk heeft GOA maar lichte schokken meegekregen, maar daar zullen jullie je vast al in hebben verdiept.
Nou geniet.......liefs Brenda
PS: wat onwijs jammer dat ik er donderdag zelf niet was. Had graag ff live gehoord hoe het allemaal is, maar goed ik hou jullie in de gaten hahaha, lijkt Big Brother wel.
|
PRETTIGE KERSTDAGEN & GELUKKIG NIEUWJAAR - 22/12/2004
|
|
Ronald Velten
:
|
|
Hya ! Welkom terug in Nederland (hetzij tijdelijk). Geniet van de koude kerstdagen hier en héél héél veel plezier op de rest van jullie reis
|
kerst - 21/12/2004
|
|
tante ria
op
riasomers@hotmail.com
:
|
|
Fijn dat jullie weer heelhuids zijn aangekomen. Geniet maar weer eens van koude handen en neuzen.Wij wensen jullie fijne kerstdagen en weer veel ontdekkingsplezier in 2005
|
Ine: De Update heeft een facelift ondergaan - 20/12/2004
|
|
Simone
:
|
|
........ tijd om terug te komen!!
Hé jullie,
Op dit moment zijn jullie in Nederland na zo ontzettend veel beleeft te hebben. Het lijkt me raar om dan weer voet te zetten in ons kikkerlandje. Wat een prachtige foto´s, wat een prachtige verhalen. Nog leuker is....... het is nog niet voorbij!
Hele fijne feestdagen en voor jullie en natuurlijk ook Laura nog veel avontuur gewenst in 2005!
Liefs,
Simone (Eniac)
|
bijna kerst - 20/12/2004
|
|
leone
:
|
|
Ha Ine en Bas,
jullie ook hele fijne kerstdagen en geniet van de Nederlandse kost! Ook alle goeds voor 2005!
Liefs Leone
|
kan je niet bereiken - 19/12/2004
|
|
Marisa
:
|
|
Hoi Ien, ik probeer je n.a.v. jouw mailjte te bereiken maar je telefoon doet het blijbaar niet, aangezien ik geen ander nummer heb hierbij de vraag of je mij even zou willen bellen.
Groetjes Maries
|
Ook een fijne kerst - 19/12/2004
|
|
Tante Annie
:
|
|
Dag Ine en Bas,
Fijn dat je weer een week thuis bent. Ons Wil zal er ook naar uit zien. Jullie schrijven interessant. Ik lees jullie verhalen dan ook met plezier.
Fijne kerst en heel veel geluk in het nieuwe jaar. (en de jaren die volgen.)
|
Kerst - 19/12/2004
|
|
Marion van der Zee
:
|
|
Bedankt voor jullie Kerstwensen. De foto's in jullie nieuwsbrief zijn weer fantastisch. Wat een conditie moeten jullie inmiddels hebben.
Ik hoop jullie de 24e nog even te zien.
Veel liefs,
Marion
|
Cheers - 18/12/2004
|
|
Sia
op
sia_later@yahoo.com
:
|
|
Hi Baz and Ine. Just wanted to say hello. Thanks for sending these updates - I like reading about your trip, although it's a little hard to follow the translation :-) I get the general idea. Glad you both are feeling better! Have a wonderful Christmas and a very Happy New Year.
|