Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7624 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    ut schiet op - 13/12/2004

    marianne op mcpoot@planet.nl :
    Raar idee dat jullie binnen een paa dagen weer in Nederland zijn: wat zal die kleine in Lelystad staan te springen! En zij niet alleen! Reken maar niet op een Witte Kerst! Dan moeten er weonderen gebeuren en die bestaan niet. Tot spoedig, liefs, Marianne

    Ciao! - 11/12/2004

    Bill DiPaola op bill_dipaola@yahoo.com :
    Ciao Bas, I'm just checking in to let you know that I've been keeping track of your trip from this website and that it's great. Thanks so much also to Ine for all the writing. The Altavista translation engine is great, I don't get the entire thing, but enough to get the feel for the story. Hope all is well and enjoy your stay back home for the holidays. Merry Christmas to you both! -BaD

    Zelf net terug van wereldreis! - 08/12/2004

    Oskar Laufer :
    He Bas en Ine, Leuke verhalen en foto's hebben jullie! Ik kan me er alles bij voorstellen, ben zelf nu een week terug in NL na 8 maanden reizen (en het is hier koud en grauw...). We hadden elkaar bijna in Cambodja kunnen zien, ik was daar laatste twee weken van november! Groeten en veel plezier in Nepal!

    Nu echt nog twee weken - 06/12/2004

    sacha op s.derooij@rhi.net :
    Lieve Ine en Bas! Heerlijk in Nepal??? Nu echt tot over twee weken Ini!!!! Dikke kus! Mis je!

    In Nepal aangekomen - 03/12/2004

    Ine en Bas :
    Na een enerverende trein/jeep/fiets/bustocht hebben we India voorlopig gedag gezegd en zijn we in Nepal terechtgekomen. Een ware verademing na twee weken afzien. Hier is alles schoon, iedereen vriendelijk en ons schattige huisje in Pokhara kijkt uit op een meer waarin de besneeuwde bergtoppen weerspiegelen. We zijn heel tevreden. Ine is ook weer beter gelukkig, de antibiotica heeft zijn werk goed gedaan. Groetjes!!

    een ZOON!!!! - 01/12/2004

    Natasja :
    Hi, Ine, ik wilde je even laten weten dat ik ben bevallen van een prachtige zoon, Lloyd. Hij is 15 november geboren en helemaal gezond. Ga lekker zo door met het bewonderen van deze wereld. dikke kus, Natasja

    Alles goed? - 29/11/2004

    Jan Jaap op j.j.dekker@chello.nl :
    Zo te zien met jullie wel, heb je het lekker naar je zin? hier wordt het alleen maar kouder en er is veel regen. Wij gaan volgende week naar Egypte, geen cultuur snuiven maar een lekkere all inclusive. spreek je snel. Gr. JJ & Mel

    Zomaar weer even wezen snuffelen - 29/11/2004

    Brenda (van Brooks reisburo) op alm-zoet@brooks.nl :
    Hey Bas en Ine, Ben even niet wezen kijken op jullie site en zie alweer zoveel moois en nieuws. Zo te zien genieten jullie nog steeds! Wat gaat het alweer snel he. We gaan alweer richting de kerst en dan komen jullie hier weer even langs in de kou! Ik zal volgende week vast eens even voor jullie gaan kijken naar de vluchten en tijdswijzigingen welke er zijn doorgekomen, maar dat stuur ik allemaal wel even op de mail voor de duidelijkheid. Geniet nog maar lekker, en niet teveel gekke dingen eten hoor! Groetjes Brenda PS: Ine je Indiaanse kledij staat erg goed!!!

    Time flies - 29/11/2004

    Eveline de Buyzer op eveline_de_buyzer@nl.ibm.com :
    Hallo Ine en Bas, het is elke keer weer genieten als ik jullie reisverhalen lees. Alweer drie maanden onderweg, het lijkt net of dat drie weken is. Ik dus alweer dire maanden n mijn nieuwe functie. Bevalt erg goed. Ook de voorbereidingen voor de bruiloft gaan OK, dit weekend de uitnodigingen geschreven en op de bus gedaan. Komt nu ook echt wel dichtbij. Maar eerst nog Sinterklaas en Kerst! Geniet van India en Nepal en jullie fantastische reis. Time flies ........... Liefs Eveline

    Tot ziens met de Kerst! - 27/11/2004

    Paps Bart. op ine@bas-en-ine.nl :
    Lieve Ine en Bas; Still going strong? Aan jullie onophoudelijke stroom van verhalen te oordelen genieten jullie nog altijd enorm en wij met jullie... Wat een kleur en pracht in India! Maar het heeft ook zijn schaduw kanten horen wij van jullie. Hopelijk kom jij, Ine in Goa weer snel terug bij je" normale in- en output!".. Wel vervelend, die diaree uiteraard, maar Bas krikt je wel weer op. Hier in Holland gaat alles vrij normaal zijn gangetje. behoudens wat naweeën rondom de extremistische moord op Theo van Gogh( de tv-en filmregisseur). Het maakt wel heel wat los; ook positieve dingen zoals het spontane idee om de moslimschoenen bij de moskee in stilte te verrassen met Sint-surprises van Nederlanders die daadwerkelijk de integratie willen bevorderen.... Lieve groet van Bart.
    Volgende 10