Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7624 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    Even een bericht - 26/11/2004

    Annie Jansen :
    Hallo, weer veel nieuws te lezen. Leuk dat je aan mijn verjaardag hebt gedacht. Onze Hugo wordt ook vader. Dus twee kleinkinderen op komst. Met oma gaat alles nog hetzelfde. Ze ligt nog steeds op bed en is erg moe. Er is verder weinig nieuws. Geniet van de reizen en kijk goed uit. Tot ziens. Tante Annie

    korte bijklets - 23/11/2004

    marianne :
    india inmiddels : struikelen over koeien: wij glijden hier hooguit over nat blad (de bomen zijn inmiddels kaal, het is herfst in Nederland, koel,tot koud, nat en over minder dan een maand zijn jullie alweer in nederland: het is onvoorstelbaar................... ik heb de kerstboom al gereserveerd: daar kunnen jullie je ook niets bij voorstellen, zo dichtbij, zo ver weg: houden zo voorlopig hoor! liefs, marianne

    bijgelezen! - 17/11/2004

    marianne op mcpoot@planet.nl :
    lieve twee: even los van verhuur, stofzuiger etc. : God nog an toe : wat zien jullie veel en vooral : wat zijn jullie je, onmiskenbaar, bewust van (en bezig met) de geschiedenis van het land/de landen waar deze reis jullie brengt: hadden jullie dit ooit gedacht? Niet alleen "ladida ",pret, strandjes/hapje'/slokjes: integendeel ! Verdieping in en ernstig stil staan bij............. Killing fields, etc.etc. en ook. gelukkig......veel pret Heel veel liefs, Marianne

    He, ziet er goed uit hoor - 30/10/2004

    Rob en Marieke op rob_schootman@chello.nl :
    We zitten hier samen te genieten van jullie foto's. Een probleem is dat we iedere keer honger krijgen van al die lekkere hapjes en gerechten die jullie aan het bereiden en eten zijn. Moeten jullie zeker een keer voor ons maken hier in het koude kikkerlandje. Oh ja, nog geen nieuws op het babyfront hoor, maar dat zal (hopelijk) niet meer zo lang duren. Veel geluk en plezier Rob&Marieke

    jetlag - 28/10/2004

    Jeroentje :
    Al over de jetlag heen? ;)

    zo maar - 27/10/2004

    Marisa :
    Bas en Ine, Ik heb even jullie foto's bekeken, leuk om jullie weer even te zien, en leuk om te zien wat jullie hebben gezien, zo'n beetje...Vog heel veel plezier en een goede reis toegewenst. Heel veel liefs Marisa en Cees

    Bas en Ine zijn weer samen! - 25/10/2004

    Bas en Ine op ine@bas-en-ine.nl :
    Vanochtend om 5 uur kwam Bas na een lange reis aan in ons oude vertrouwde hotel in Bangkok. Ine zat al vol spanning (slaperig) op het terrasje te wachten. De medewerkers van het hotel snapten er echt niets meer van. Eerst waren Bas en Ine er samen, toen kwam Wil erbij, toen ging Bas weg, toen ging Wil weg en was Ine er alleen, en nu is Bas er opeens weer. Het wordt tijd om Bangkok te verlaten. Maar eerst relaxen om de jetlag te verdrijven. Groeten van ons!

    x voor Ine - 24/10/2004

    Daniel op office@oicq.nl :
    Lieve Ine, Ik heb Bas en Laura gezien!!! Ze kwamen woensdag even bij ons langs! Ik vind Laura wel erg lief! Ze heeft heel veel met me gespeeld. Bas zat met papa en mama te praten....begreep er niks van... Laura heeft (nadat ze bij Loetje al een biefstuk met sla had gegeten), een bord aardappel schotel gegeten en 3!!! Pannenkoeken! Vond het erg gezellig...alleen mis ik jou nu wel extra! Gelukkig zie ik je over twee weken alweer (zegt mama). Dikke X Daniel

    Titanic is op tv! - 24/10/2004

    Marleen op Marleenhallie@hotmail.com :
    Zo, ha! Nu missen jullie ook eens wat! ;-) Was een beetje aan het schoonmaken en moest ineens aan jullie denken en dat jullie alweer zo lang weg zijn! Echt supergaaf om op de website rond te neuzen; vooral de slide show zijn fijn. Jullie zullen het vast geweldig hebben. Hier in Nederland gaat het ook goed. Ine, Into the Woods is echt 'keimoeilijk' maar het wordt super. Ik mis je tijdens het bier drinken na afloop. Drink je daar ook wel eens een Heineken? Vast wel! Heel veel plezier nog en ik ga zo Expeditie Robinson kijken; is ook heel avontuurlijk! Liefs, Marleen

    leuk zo'n wereldreis - 24/10/2004

    sander op sstruick@hotmail.com :
    ik heb het genot gehad om vrijdag avond met mijn moeder en broer samen een maaltijd te mogen gebruiken samen met bas en laura ,het was een zeer geslaagde ander half uur want toen moest ik zelf naar een andere afspraak maar de verhalen waren mooi en bas was moe (tenminste zo zag hij er voor mij uit) ik dacht dat je op reai ging om tot rusdt te komen maar zo zach hij er niet uit maar misschien zit hij nog te veel in zijn oude ritme.In ieder geval blijf de site bijhouden want ik volg de ontwikkelingen met plezier sander
    Volgende 10