Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7624 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    Zomaar - 21/10/2004

    Annie Jansen :
    Leuk dat je aan de verjaardag van Hugo gedacht hebt. Wil, ik heb je smsje ontvangen. Ik wens je een voorspoedige thuisreis en snel tot ziens. Ine kijk goed uit en geniet. Een dikke knuffel van tante Annie

    groetjes uit Thailand - 21/10/2004

    Wil :
    Leuk,dat ik nu een onderdeel ben van deze wereldreis. Janny, het is gelukt. Je bent on-line.Leuk hoor. Ik zou er nog wel een weekje aan willen plakken, maar dan om in het zuiden te relaxen. We hebben het zo druk. We vliegen letterlijk van hot naar her. Een Thaise massage:een zeer hardhandige belevenis. Wat moeten die meisjes hard werken. Een geweldig land en zeer vriendelijke en gastvrije mensen. Groetjes Wil.

    Groeten aan Wil en Ine - 20/10/2004

    Janny en Wik op wikdevisser@hetnet.nl :
    Lieve Wil en Ine, We hopen dat jullie het leuk hebben .Wil je bent nu wel heeeel ver van huis,kun je er niet stikem een poosje aan vastplakken? Juffen genoeg hier in Schagen.Dag....Veel plezier nog,en goede reis terug! Liefs, Wik en Janny.

    Uitgeester groeten - 19/10/2004

    Baukje Uilkema op baukje_uilkema@hotmail.com :
    Hoi Ine en Bas, Ik heb genoten van het 'meebeleven' van jullie reis. Blijf genieten dan doe ik dat ook een beetje. Liefs, Baukje

    Even een groet - 19/10/2004

    Trudy de rooij op tderooij@hotmail.com :
    Hoi Ine en Bas. Net het adres van jullie website gehad ik ga hem op mijn gemak bekijken en dat is volgens mij puur genieten. Ga door met genieten en ik ga de website volgen. Groetjes Trudy en Hans de Rooij

    en wij mar werken - 19/10/2004

    riasomers op riasomers@hotmail.com :
    Hallo Ine en Wil. Heb jullie mail naar Paul gelezen. Fijn dat jullie zo genieten.Ik hoop Wil dat je 23 okt. weer vol verhalen zit. Veel groetjes van Ria. tOY,TOY,TOY

    geweldig - 17/10/2004

    yvonne simon-nillesen op ynillesen@hotmail.com :
    Hallo Bas en Ine, van Bart (mijn collega bij het ROC) hoorde ik dat jullie een wereldreis maken. Het is fantastisch om te volgen wat jullie allemaal doen en beleven. Ik wens jullie ontzettend veel plezier. Mochten jullie hier in de buurt zijn (Oudesluis NH) dan zijn jullie van harte welkom. (Ook hier vind je een prachtige plek waar veel te beleven valt!) groetjes Yvonne

    vader en dochter aan de pannenkoek! - 16/10/2004

    marianne op mcpoot@planet.nl :
    Nix andijviestampot! Bas en Laura waren hier vanmorgen, koffers ruilen etc. Ik had pannenkoek op het menu maar Bas had (nog steeds) last van krampjes en koos voor een soepjen. Mager bekkie heeft hij: daar moet snel wat aan gedaan worden! Ze genieten met z'n tweetjes, dat staat vast. Fijn dat moeder en dochter ook genieten! Geweldig al die foto's, heel erg leuk. Heb het goed! Liefs, marianne

    Moeder en dochter aan de Tom Yam soep - 16/10/2004

    Ine en Wil op ine@bas-en-ine.nl :
    Terwijl Bas en Laura in Nederland samen in hun andijviestamppot prakken, zitten moeder en dochter in Bangkok aan de pittige Tom Yam soep. We scheuren rond per tuktuk, metro of skytrain om het thaise leven op te snuiven. Tempels, paleizen, markten, noem maar op. Morgen vertrekken we per trein om Noord-Thailand te gaan verkennen. Moeder en dochter maken het prima!

    mike de geweze rainbowkapSTER - 14/10/2004

    mike de kapper op mikepeg@wanadoo.nl :
    yo bas, wat hoor ik nou!!!! en ziet ik op jullie site. je bent met je gat een deel van de wereld over IK JALOERS... ik kom dit jaar niet verder dan ney york, maar das teminsten wat. wat cool, wat cool, wat cool, wat cool, wat cool..... gewoon VET. zo als je weet woon ik nu in den haag (dig bij schevening IK WOU JOU OOK FF JALOERS MAKEN VOOR ZOVER DAT NU NOG NODUG IS) vrouw en kind maken et goe als ik straks ff wat meer tyd eb stuur ik ff een mail. have fun daarzo...... mike
    Volgende 10