Zomaar - 21/10/2004
|
|
Annie Jansen
:
|
|
Leuk dat je aan de verjaardag van Hugo gedacht hebt.
Wil, ik heb je smsje ontvangen. Ik wens je een voorspoedige thuisreis en snel tot ziens.
Ine kijk goed uit en geniet.
Een dikke knuffel van tante Annie
|
groetjes uit Thailand - 21/10/2004
|
|
Wil
:
|
|
Leuk,dat ik nu een onderdeel ben van deze wereldreis. Janny, het is gelukt. Je bent on-line.Leuk hoor.
Ik zou er nog wel een weekje aan willen plakken, maar dan om in het zuiden te relaxen. We hebben het zo druk. We vliegen letterlijk van hot naar her.
Een Thaise massage:een zeer hardhandige belevenis. Wat moeten die meisjes hard werken.
Een geweldig land en zeer vriendelijke en gastvrije mensen.
Groetjes Wil.
|
Groeten aan Wil en Ine - 20/10/2004
|
|
Janny en Wik
op
wikdevisser@hetnet.nl
:
|
|
Lieve Wil en Ine,
We hopen dat jullie het leuk hebben .Wil je bent nu wel heeeel ver van huis,kun je er niet stikem een poosje aan vastplakken? Juffen genoeg hier in Schagen.Dag....Veel plezier nog,en goede reis terug!
Liefs,
Wik en Janny.
|
Uitgeester groeten - 19/10/2004
|
|
Baukje Uilkema
op
baukje_uilkema@hotmail.com
:
|
|
Hoi Ine en Bas,
Ik heb genoten van het 'meebeleven' van jullie reis. Blijf genieten dan doe ik dat ook een beetje. Liefs, Baukje
|
Even een groet - 19/10/2004
|
|
Trudy de rooij
op
tderooij@hotmail.com
:
|
|
Hoi Ine en Bas.
Net het adres van jullie website gehad ik ga hem op mijn gemak bekijken en dat is volgens mij puur genieten.
Ga door met genieten en ik ga de website volgen.
Groetjes Trudy en Hans de Rooij
|
en wij mar werken - 19/10/2004
|
|
riasomers
op
riasomers@hotmail.com
:
|
|
Hallo Ine en Wil. Heb jullie mail naar Paul gelezen. Fijn dat jullie zo genieten.Ik hoop Wil dat je 23 okt. weer vol verhalen zit. Veel groetjes van Ria. tOY,TOY,TOY
|
geweldig - 17/10/2004
|
|
yvonne simon-nillesen
op
ynillesen@hotmail.com
:
|
|
Hallo Bas en Ine,
van Bart (mijn collega bij het ROC) hoorde ik dat jullie een wereldreis maken. Het is fantastisch om te volgen wat jullie allemaal doen en beleven.
Ik wens jullie ontzettend veel plezier.
Mochten jullie hier in de buurt zijn (Oudesluis NH) dan zijn jullie van harte welkom.
(Ook hier vind je een prachtige plek waar veel te beleven valt!)
groetjes Yvonne
|
vader en dochter aan de pannenkoek! - 16/10/2004
|
|
marianne
op
mcpoot@planet.nl
:
|
|
Nix andijviestampot! Bas en Laura waren hier vanmorgen, koffers ruilen etc. Ik had pannenkoek op het menu maar Bas had (nog steeds) last van krampjes en koos voor een soepjen. Mager bekkie heeft hij: daar moet snel wat aan gedaan worden!
Ze genieten met z'n tweetjes, dat staat vast.
Fijn dat moeder en dochter ook genieten! Geweldig al die foto's, heel erg leuk.
Heb het goed!
Liefs, marianne
|
Moeder en dochter aan de Tom Yam soep - 16/10/2004
|
|
Ine en Wil
op
ine@bas-en-ine.nl
:
|
|
Terwijl Bas en Laura in Nederland samen in hun andijviestamppot prakken, zitten moeder en dochter in Bangkok aan de pittige Tom Yam soep. We scheuren rond per tuktuk, metro of skytrain om het thaise leven op te snuiven. Tempels, paleizen, markten, noem maar op. Morgen vertrekken we per trein om Noord-Thailand te gaan verkennen. Moeder en dochter maken het prima!
|
mike de geweze rainbowkapSTER - 14/10/2004
|
|
mike de kapper
op
mikepeg@wanadoo.nl
:
|
|
yo bas,
wat hoor ik nou!!!! en ziet ik op jullie site.
je bent met je gat een deel van de wereld over IK JALOERS...
ik kom dit jaar niet verder dan ney york, maar das teminsten wat.
wat cool, wat cool, wat cool, wat cool, wat cool..... gewoon VET.
zo als je weet woon ik nu in den haag (dig bij schevening IK WOU JOU OOK FF JALOERS MAKEN VOOR ZOVER DAT NU NOG NODUG IS) vrouw en kind maken et goe als ik straks
ff wat meer tyd eb stuur ik ff een mail.
have fun daarzo...... mike
|