Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7624 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    Boek - 13/10/2004

    Nelleke op n_vannoort@yahoo.com :
    Hee Ine en Bas, Derde nieuwsbrief net gekregen, en jullie alweer 42 dagen onderweg! Tussen de smeuiige verhalen door zie ik ook prachtige foto's. En wat verder klikken op de site levert andere sublieme plaatjes op. Mooi gedaan alles: de website, de nieuwsbrieven, ik vind het hartstikke leuk jullie zo te volgen. Veel plezier in Bangkok, en ben benieuwd naar de volgende belevenissen. Liefs, Nllk

    Fantastisch - 13/10/2004

    Stephanie Glas op s.glas@heijmans.nl :
    Hai Bas en Ine, Wat hebben jullie al een geweldige mooie tijd achter de rug en het is nog lang niet voorbij!!!! Geniet maar lekker van jullie avontuur en wij bekijken het wel op de foto's. Groetjes, Niels, Stephanie en the boys

    wederom op bezoek :) - 11/10/2004

    Jeroen op jeroen@antipuntschoenen.nl :
    Bangkok! tof man..... bangkok trapt major reet ;) Jullie gaan toch wel bij de Khao San Road slapen he? Doe voorzichtig in de tuk-tuk's :P Gr. Jeroen

    chique - 08/10/2004

    tante ria en oom rini op riasomers@hotmail.com :
    Cique, Ben naar de tandarts geweest (ria) en de halve kies is er uit, de rest moet de kaakchirurg doen. Wat hebben jullie toch de tijd van je leven. Geniet er maar van en we volgen jullie op de voet. Heb je nog geen blaren op je voeten? Tot ziens

    geweldig - 04/10/2004

    Sach op s.derooij@rhi.net :
    Hi! Wat is het toch geweldig dat jullie deze site hebben zodat wij ons hier in het regenachtige NL kunnen vergapen aan al het moois dat jullie beleven! Ziet er echt geweldig uit!! Genieten! X

    gaaf - 04/10/2004

    Leone op lsomers@heusden.nl :
    Hallo Ine en Bas, ik zou zo willen ruilen, verhalen zijn geweldig net als de foto's trouwens Liefs Leone

    herkenning - 03/10/2004

    marie-jose en jan van gisbergen :
    Hallo Bas en Ine; wij zijn in de maand juli in Java en Bali geweest. We herkennen een heleboel. met name in Ubud weten we precies waar jullie de fotoos genaakt hebben; sommige zijn exact hetzelfde, bijvoorbeeld de foto van de begraafplaats in het Monkey forest park. Ook de man met de bos takken op het hoofd hebben we op de foto staan. Volgens ons is het zichzelf laten fotograferen zijn beroep ! Wat fantastisch dat jullie nog zoveel voor de boeg hebben. Kun je al die indrukken wel verwerken ? Geniet ervan en kom gezond weer terug. Liefs, jan en marie-Jose

    Looks like you were spot on!!! - 01/10/2004

    Wayne op wayne.leon@uk.ibm.com :
    Hoi - I'm still sweating over that java code, whilst you sweat over the temperature!!! Tot Ziens!

    Geweldig - 27/09/2004

    Maria van Gisbergen op a_van_gisbergen@hotmail.com :
    Hoi Ine en Bas, Wat is het prachtig om te lezen en te zien jullie avonturen. In die paar weken hebben jullie al veel beleefd, mooie, spannende, avontuurlijke dingen. Jullie wekken zo wel vakantiekriebels op en niet alleen bij mij denk zo te lezen in de vele reacties die jullie toegestuurd krijgen. GENIET maar met VOLLE TEUGEN van alles en van elkaar. Heel veel groetjes ons Ton en Maria

    ........ - 27/09/2004

    Teun :
    Jaloers..... Dat is het juiste woord! Ziet er echt super uit allemaal, leuke foto's en van harte met jullie eeste officiele diploma tijdens deze reis!!!! Teun.
    Volgende 10