....weer ff gekeken - 27/09/2004
|
|
Jeroentje
:
|
|
Ik heb net de nieuwe foto's gekeken en ik wilde even aan jullie kwijt dat het echt SUPER eruit ziet allemaal. Geniet ervan! ;)
|
Wow... just wow! - 26/09/2004
|
|
Su Mee
op
sumeetan@hotmail.com
:
|
|
Wow, wat een geweldige foto's! Ik krijg weer helemaal heimwee naar Indonesiƫ... Hebben jullie nog wel naar mijn familie op Java gezwaaid? :) Ben nu alweer benieuwd naar de volgende foto's en verhalen! Veel liefs, Su Mee xxx
|
Weer even contact - 26/09/2004
|
|
Annie Jansen
:
|
|
Dag Ine en Bas,
Ik heb jullie verhalen gelezen. Het is allemaal heel avontuurlijk.
Fijn dat ik zo iets over jullie aan de weet kom en proficiat met het behalen van je duikbrevet.
Heel veel liefs van tante Annie.
|
gewoon zomaar - 21/09/2004
|
|
Alexx
op
avdouma@hotmail.com
:
|
|
Hoi hoi! Jullie zijn nog maar net weg en al zoveel gedaan! Bali moet echt prachtig zijn, naar velen mij hebben verteld...wow! Ik kan het me niet goed voorstellen hoor, een jaar lang alleen maar reizen..maar het lijkt me heerlijk!! Hopelijk kan ik ook ooit zoiets doen! Maar eerst uberhaupt eens buiten Europa reizen misschien. Heb een mailtje gestuurd naar je, Ine. Heel veel plezier!! Liefs, Alexx
|
Wish you were here? - 20/09/2004
|
|
Soyer
op
soyer.erman@uk.ibm.com
:
|
|
Very jealous...have fun.
Soyer
|
Nogmaals geprobeerd - 19/09/2004
|
|
Liesje
op
lies_van_der_hoek@zonnet.nl
:
|
|
Dag kinders,
Na mijn e-mailtje ook nog even zo bij jullie op bezoek, mijn vorige bericht is blijkbaar niet doorgekomen, maar dat maakt niet zo heel veel uit.
Ik geniet met jullie mee. Het zijn prachtige avonturen en jullie halen er zo te zien alles uit. Geniet vooral verder!
Liefs, mams
|
storm in Holland - 18/09/2004
|
|
Bart, Ines paps dus.
:
|
|
Hoi Backpackers;
Met groeiende jaloezie duik ik telkens weer in jullie mooie verhalen en probeer zo een beetje mee te liften in jullie rugzak.
De Lovina-verhalen zijn zelfs grensverleggend geweest (voor Ine althans) naar mijn stellige indruk. Heel goed , maar overvraag jezelf niet, want we willen jullie vooral safe-back-home hebben natuurlijk!!!...
Geniet maar lekker verder...Hier hebben de eerste herfststormen mijn fruitboompjes getest ...Echt Hollands weer dus... Bye, bye van Bart.
|
bezichtiging - 16/09/2004
|
|
marianne
op
mcpoot@planet.nl
:
|
|
code: nog geen bingo! Wellicht morgen wel.
kuszen!!Nadere berichten volgen!
Marianne
|
Nieuwe vaardigheden opgedaan - 15/09/2004
|
|
Bas en Ine
op
ine@bas-en-ine.nl
:
|
|
Gisteren hebben we ons duikbevret gehaald. We zijn nu officieel Padi Open Water divers geworden. Dat betekent dat we nu samen tot 18 meter diepte mogen duiken om te genieten van al die gekke vissen en dat prachtige koraal hier in de tropen. Binnenkort zetten we een verslagje op de site. Vannacht gaan we met de bus naar Java. Heel veel groetjes van Bas en Ine
|
prachtig - 14/09/2004
|
|
peter sikma
op
peter_sikma@nl.ibm.com
:
|
|
Hi Ine,
Ziet er prachtig uit!
Dat is genieten, dat zie je zo.
Groetjes, Peter
|