Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7624 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    ....weer ff gekeken - 27/09/2004

    Jeroentje :
    Ik heb net de nieuwe foto's gekeken en ik wilde even aan jullie kwijt dat het echt SUPER eruit ziet allemaal. Geniet ervan! ;)

    Wow... just wow! - 26/09/2004

    Su Mee op sumeetan@hotmail.com :
    Wow, wat een geweldige foto's! Ik krijg weer helemaal heimwee naar Indonesiƫ... Hebben jullie nog wel naar mijn familie op Java gezwaaid? :) Ben nu alweer benieuwd naar de volgende foto's en verhalen! Veel liefs, Su Mee xxx

    Weer even contact - 26/09/2004

    Annie Jansen :
    Dag Ine en Bas, Ik heb jullie verhalen gelezen. Het is allemaal heel avontuurlijk. Fijn dat ik zo iets over jullie aan de weet kom en proficiat met het behalen van je duikbrevet. Heel veel liefs van tante Annie.

    gewoon zomaar - 21/09/2004

    Alexx op avdouma@hotmail.com :
    Hoi hoi! Jullie zijn nog maar net weg en al zoveel gedaan! Bali moet echt prachtig zijn, naar velen mij hebben verteld...wow! Ik kan het me niet goed voorstellen hoor, een jaar lang alleen maar reizen..maar het lijkt me heerlijk!! Hopelijk kan ik ook ooit zoiets doen! Maar eerst uberhaupt eens buiten Europa reizen misschien. Heb een mailtje gestuurd naar je, Ine. Heel veel plezier!! Liefs, Alexx

    Wish you were here? - 20/09/2004

    Soyer op soyer.erman@uk.ibm.com :
    Very jealous...have fun. Soyer

    Nogmaals geprobeerd - 19/09/2004

    Liesje op lies_van_der_hoek@zonnet.nl :
    Dag kinders, Na mijn e-mailtje ook nog even zo bij jullie op bezoek, mijn vorige bericht is blijkbaar niet doorgekomen, maar dat maakt niet zo heel veel uit. Ik geniet met jullie mee. Het zijn prachtige avonturen en jullie halen er zo te zien alles uit. Geniet vooral verder! Liefs, mams

    storm in Holland - 18/09/2004

    Bart, Ines paps dus. :
    Hoi Backpackers; Met groeiende jaloezie duik ik telkens weer in jullie mooie verhalen en probeer zo een beetje mee te liften in jullie rugzak. De Lovina-verhalen zijn zelfs grensverleggend geweest (voor Ine althans) naar mijn stellige indruk. Heel goed , maar overvraag jezelf niet, want we willen jullie vooral safe-back-home hebben natuurlijk!!!... Geniet maar lekker verder...Hier hebben de eerste herfststormen mijn fruitboompjes getest ...Echt Hollands weer dus... Bye, bye van Bart.

    bezichtiging - 16/09/2004

    marianne op mcpoot@planet.nl :
    code: nog geen bingo! Wellicht morgen wel. kuszen!!Nadere berichten volgen! Marianne

    Nieuwe vaardigheden opgedaan - 15/09/2004

    Bas en Ine op ine@bas-en-ine.nl :
    Gisteren hebben we ons duikbevret gehaald. We zijn nu officieel Padi Open Water divers geworden. Dat betekent dat we nu samen tot 18 meter diepte mogen duiken om te genieten van al die gekke vissen en dat prachtige koraal hier in de tropen. Binnenkort zetten we een verslagje op de site. Vannacht gaan we met de bus naar Java. Heel veel groetjes van Bas en Ine

    prachtig - 14/09/2004

    peter sikma op peter_sikma@nl.ibm.com :
    Hi Ine, Ziet er prachtig uit! Dat is genieten, dat zie je zo. Groetjes, Peter
    Volgende 10