Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7624 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    reaktie - 14/09/2004

    resie (collega van moeder Wil) :
    hoi Bas en Ine, moeder Wil is apetrots op jullie en ik kreeg ook meteen jullie site door. Vandaar.. Ik wens jullie samen een hele fijne tijd toe en geniet er lekker van!!!! Groetjes Resie uit Schagen

    En dan zijn ze weg . . . . - 13/09/2004

    Peter den Hertog op pdenhertog@nl.ibm.com :
    Hoi Bas en Ine, Zijn we elkaar vreselijk misgelopen zo voor jullie vertrek en ik had jullie zoveel goede wensen willen meegeven. Dan maar zo, goede reis en heeeeel veel plezier, goede ervaringen en ik zal nieuwsgierig (en best een beetje jaloers) jullie stappen volgen !

    Safe Travels! - 13/09/2004

    kaye kittredge :
    Hi Bas & Ine: Thanks for the link, I'm enjoying the pictures and learning Dutch at the same time. Looks like you are having fun....enjoy!

    zondagavondborrel - 12/09/2004

    Paula en Richard op rfkoning@planet.nl :
    Hallo Bas en Ine, samen met je moeder, naar je site gekeken, hardstikke leuk, we volgen jullie.

    goede morgen - 12/09/2004

    mama :
    hallo luitjes. Wat een post hebben jullie al ontvangen. Iedereen leeft geweldig met jullie mee. Het lijkt wel of je vanuit Indonesie nog dichter bij huis bent dan in Amsterdam.Vanaf de website kan ik jullie goed in de gaten houden.Geniet ervan. Als ik jullie verhalen lees,krijg ik nog meer zin in de herfstvakantie. Kusjes, mama.

    Homepage Bas en Ine - 12/09/2004

    annie jansen op amwfjansen@wanadoo.nl :
    Hoi zwervers. Super je mooie homepage en wat goed dat de verhalen met foto's geillustreerd zijn. Ons Wil is vandaag bij mij en attendeerde mij op jullie site. Ik zal hem regelmatig bezoeken. Een hele goede reis wordt je door mij toegewenst. Liefs tante Annie

    tijdswijziging - 09/09/2004

    Aafke van Brooks op alm-zoet@brooks.nl :
    Hoi Bas en Ine Even een zakelijke mail. Dit is de eerste en er zullen er misschien nog meer volgen. Er is een tijdswijziging voor 02-03-05 van Darwin naar Alice Springs. Vertrek nu om 13.55 uur met als aankomst 15.55 uur. Verder heb ik vanochtend weer genoten van jullie verhalen en krijg direct zin om te vertrekken. Geniet van je verblijf of Bali.

    Ontdekken, genieten en leven! - 09/09/2004

    Susan Olde Kalter op susan.olde.kalter@nl.ibm.com :
    Wat ontzettend gaaf ziet het er allemaal uit, ben niet de enige die een beetje jaloers is zie ik al! Het eerste deel van jullie reis komt me ook allemaal erg bekend voor, leuk om te zien. Veel genieten (maar zo te zien aan de foto´s gaat dat erg goed) en ontdekken! Ben benieuwd naar de verhalen die nog gaan komen. Veel groeten, Susan

    Het mooiste wat er is - 08/09/2004

    Bas Noij op bas@noij.com :
    Hoi wereldreizigers! Ik kreeg van Ruud en Wilma jullie URL door en ben eens lekker gaan 'inlezen'. Helemaal top dat jullie het avontuur opzoeken. Ik ben samen met Ellie nu 7 maanden onderweg en wij kunnen uit volle borst schreeuwen: REIZEN IS ECHT HET MOOISTE WAT ER IS. Geniet van alle ervaringen, ontmoetingen, uitdagingen en andere mooie (en soms ook minder mooie) dingen die jullie op je pad tegenkomen. Wij zullen jullie volgen onderweg. Mocht je het leuk vinden onze avonturen te lezen... www.overlanders.net Have fun!!! Bas Noij.

    Lonely Planet - 08/09/2004

    Liesbeth Boschloo op Liesbeth.Boschloo@e-office.com :
    En mochten jullie soms het gevoel hebben dat jullie alleen op de wereld zijn...no way; we volgen jullie op de voet (niet te voet ;-)! Geniet ervan!
    Volgende 10