Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7624 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    ff neuzen... - 07/09/2004

    Brenda (van Brooks) op alm-zoet@brooks.nl :
    hoe het met jullie is! Inderdaad, gelukkig hebben we eindelijk zon in nederland...maar hoe lang zal dat gaan duren :? Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat. Lekker begin trouwens met die vlucht...ach toch een extra nachtje meegepikt op kosten van de airline :) Doe voorzichtig vannacht en ook ik ben erg benieuwd naar alle mooie plaatsjes!!

    Zo en nu eerste een lekker............. - 07/09/2004

    Rob Schootman op rob_schootman@chello.nl :
    Toppie hoor zo'n wereldreis. Maken jullie wel mooie kiekjes, want we zijn allemaal heel nieuwsgierig wat jullie gezien hebben.

    Leuk! - 07/09/2004

    Ine en Bas op ine@bas-en-ine.nl :
    Wat onzettend leuk, al die berichtjes in het gastenboek!! Morgen gaan we aan de nieuwsbrief werken, dus die komt er aan! Vannacht gaan we een vulkaan beklimmen, en als we aan de top komen zien we de zonsopgang! Fijn trouwens dat het in Nederland eindelijk ook mooi weer is. Dat werd wel tijd ook. groetjes van Ine en Bas

    wereld reis - 06/09/2004

    Marco Simons op Marco.Simons@MINT.nl :
    Beste Bas en Ine. Na 10 jaar groupware en marketing is een wereldreis wel op z'n plaats. Geniet ervan en maak je niet te druk om de software. In 2005 pakken jullie de draad maar weer op. Tot die tijd een once in a lifetime. Met eigen bedrijf, huis, vrouw en twee geweldige knullen kan ik alleen maar zorgen dat onze mannen ooit hetzelfde doen als jullie. Tot volgend jaar !

    chillen met je billen op het strand ;) - 06/09/2004

    Jeroen op jeroen@antipuntschoenen.nl :
    Ik ben heus niet een beetje jaloers........en het is hier ook echt wel mooi weer........het strand op zandvoort is vast zo mooi......... *uhhum* geniet ervan! ;)

    Enjoy ! - 06/09/2004

    RoB op roberto.boccadoro@it.ibm.com :
    No need to say I envy you :-) Take advantage of this period to enjoy life at the max, IBM is waiting you back Bas........... Ciao RoB

    En nu tijd om te ..... GENIETEN! - 06/09/2004

    Eveline de Buyzer :
    Klinkt niet heel erg dat Bali .... geniet ervan. Ik blijf jullie volgen en ben benieuwd naar de eerste Nieuwsbrief met verhalen. Groetjes Eveline

    En nu echt! - 06/09/2004

    teun op teun_schroeder@nl.ibm.com :
    Ha die Bzzz en Mien, Ben net terug van mijn zeilweekje, en nu is het dan echt zover: een jaar lang niet meer de gezellige bakjes koffie, etentjes etc. Ik zal deze site zeker regelmatig bezoeken en heb me al aangemeld voor de nieuwsbrief. Geniet van jullie vrijheid en tot mails! Teun.

    Nou... en dan ineens ben je weg! - 05/09/2004

    Simone op ssmit@eniac.nl :
    Die lunch is mislukt, maar beter de lunch dan jullie reis nietwaar? Geweldige website.... ik neem aan met IBM software gefabriceerd?!? Nou, ik zal zeker af en toe kijken, krijg het er nog druk mee. Dit is al website nummer 2,.... what´s wrong with Holland! Geniet ervan, maak veel mee, Dag jullie!! Simone

    groetjes uit zonnig Bali ! - 04/09/2004

    Ine en Bas op ine@bas-en-ine.nl :
    We zijn na wat omzwervingen (extra dagje in Hong Kong, ook niet verkeerd) eindelijk aangekomen op Bali. Heerlijk!!! We hebben een leuk appartementje aan het zwembad en het zonnetje schijnt de hele dag. Ons hoor je niet klagen! tot mails! Groetjes Ine en Bas
    Volgende 10