ff neuzen... - 07/09/2004
|
|
Brenda (van Brooks)
op
alm-zoet@brooks.nl
:
|
|
hoe het met jullie is!
Inderdaad, gelukkig hebben we eindelijk zon in nederland...maar hoe lang zal dat gaan duren :?
Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat. Lekker begin trouwens met die vlucht...ach toch een extra nachtje meegepikt op kosten van de airline :)
Doe voorzichtig vannacht en ook ik ben erg benieuwd naar alle mooie plaatsjes!!
|
Zo en nu eerste een lekker............. - 07/09/2004
|
|
Rob Schootman
op
rob_schootman@chello.nl
:
|
|
Toppie hoor zo'n wereldreis. Maken jullie wel mooie kiekjes, want we zijn allemaal heel nieuwsgierig wat jullie gezien hebben.
|
Leuk! - 07/09/2004
|
|
Ine en Bas
op
ine@bas-en-ine.nl
:
|
|
Wat onzettend leuk, al die berichtjes in het gastenboek!! Morgen gaan we aan de nieuwsbrief werken, dus die komt er aan! Vannacht gaan we een vulkaan beklimmen, en als we aan de top komen zien we de zonsopgang! Fijn trouwens dat het in Nederland eindelijk ook mooi weer is. Dat werd wel tijd ook. groetjes van Ine en Bas
|
wereld reis - 06/09/2004
|
|
Marco Simons
op
Marco.Simons@MINT.nl
:
|
|
Beste Bas en Ine. Na 10 jaar groupware en marketing is een wereldreis wel op z'n plaats. Geniet ervan en maak je niet te druk om de software. In 2005 pakken jullie de draad maar weer op. Tot die tijd een once in a lifetime. Met eigen bedrijf, huis, vrouw en twee geweldige knullen kan ik alleen maar zorgen dat onze mannen ooit hetzelfde doen als jullie.
Tot volgend jaar !
|
chillen met je billen op het strand ;) - 06/09/2004
|
|
Jeroen
op
jeroen@antipuntschoenen.nl
:
|
|
Ik ben heus niet een beetje jaloers........en het is hier ook echt wel mooi weer........het strand op zandvoort is vast zo mooi......... *uhhum*
geniet ervan! ;)
|
Enjoy ! - 06/09/2004
|
|
RoB
op
roberto.boccadoro@it.ibm.com
:
|
|
No need to say I envy you :-) Take advantage of this period to enjoy life at the max, IBM is waiting you back Bas...........
Ciao
RoB
|
En nu tijd om te ..... GENIETEN! - 06/09/2004
|
|
Eveline de Buyzer
:
|
|
Klinkt niet heel erg dat Bali .... geniet ervan. Ik blijf jullie volgen en ben benieuwd naar de eerste Nieuwsbrief met verhalen. Groetjes Eveline
|
En nu echt! - 06/09/2004
|
|
teun
op
teun_schroeder@nl.ibm.com
:
|
|
Ha die Bzzz en Mien, Ben net terug van mijn zeilweekje, en nu is het dan echt zover: een jaar lang niet meer de gezellige bakjes koffie, etentjes etc. Ik zal deze site zeker regelmatig bezoeken en heb me al aangemeld voor de nieuwsbrief. Geniet van jullie vrijheid en tot mails!
Teun.
|
Nou... en dan ineens ben je weg! - 05/09/2004
|
|
Simone
op
ssmit@eniac.nl
:
|
|
Die lunch is mislukt, maar beter de lunch dan jullie reis nietwaar?
Geweldige website.... ik neem aan met IBM software gefabriceerd?!?
Nou, ik zal zeker af en toe kijken, krijg het er nog druk mee. Dit is al
website nummer 2,.... what´s wrong with Holland! Geniet ervan, maak veel
mee,
Dag jullie!!
Simone
|
groetjes uit zonnig Bali ! - 04/09/2004
|
|
Ine en Bas
op
ine@bas-en-ine.nl
:
|
|
We zijn na wat omzwervingen (extra dagje in Hong Kong, ook niet verkeerd) eindelijk aangekomen op Bali. Heerlijk!!! We hebben een leuk appartementje aan het zwembad en het zonnetje schijnt de hele dag. Ons hoor je niet klagen! tot mails! Groetjes Ine en Bas
|