Geniet ervan!!! - 04/09/2004
|
|
Kristel
op
K_van_Gisbergen@hotmail.com
:
|
|
Hoi Ine en Bas,
wat een geweldig leuke website. ik zal hem zeker in de gaten houden. Geniet van jullie geweldige reis en van elkaar.
Heel veel groetjes,
Kristel (van Gisbergen)
|
hoe is Hongkong - 02/09/2004
|
|
Erik
op
sikkunst@xs4all.nl
:
|
|
ha, die bas en ine,
goeie reis gehad naar Hongkong ondanks de vertraging? vast wel. Hier is alles rustig, ik mis het gestommel boven ons wel. Ik vond het eigenlijk een hele eer om de laatste te zijn die jullie nog even heeft kunnen uitzwaaien. Dikke kus, Erik
|
eindelijk op weg! - 01/09/2004
|
|
Marianne
op
mcpoot&planet.nl
:
|
|
Vanmiddag keek ik op teletekst.Ik wilde zeker weten dat jullie vertrokken waren namelijk.De rugzakken waren vol, jullie bijna "leeg "en hard toe aan een comfortabele vliegtuigstoel, slapen...... En toen was er vertraging, meteen al.
Mijn wat bezorgde SMS-je werd snel beantwoord: vertraging inderdaad, voordeel; meer tijd in HongKong met overnachting in hotel, kosten vliegmij. Zo zie je maar: op deze reis ligt een zegen, nu al.
Heel veel liefs,
Marianne
|
Wereldreis - 01/09/2004
|
|
Nel en Gijs van der Poel
:
|
|
Hallo Ine en Bas,
We wensen jullie een hele fijne reis toe! We zullen regelmatig de website bekijken, misschien zit er voor ons nog een leuk idee voor een reisje tussen.
Groeten,
Nel en Gijs van der Poel uit Schagen.
|
did you expect me NOT to sign the guest book - 01/09/2004
|
|
Bill DiPaola
op
bill_dipaola@us.ibm.com
:
|
|
Hey guys,
I will miss you. In fact, I already miss you.....
Have fun and be safe, but most importantly enjoy!
: )
Thinking of you both.
-Bill
|
Heel veel plezier! - 01/09/2004
|
|
Wilma en Ruud
:
|
|
Dag lieverds....
Nou..weg zijn jullie dan....ben benieuwd hoevaak de rugzakken opnieuw zijn ingepakt.....
Heel veel plezier, we zullen regelmatig de site checken om jullie ervaringen te lezen!
Dikke kussen van ons!
|
Veel plezier ! - 01/09/2004
|
|
Edith & Maarten
op
info@daarheenenweerterug.nl
:
|
|
Ha die Bas en Ine,
Veel plezier tijdens jullie reis, wij treden zaterdag in julllie voetsporen en gaan dan ook een jaar reizen. Wellicht treffen we elkaar nog ergens. Geniet ervan !!
Mooie site trouwens, jammer dat we jullie niet eerder 'gespot' hebben.
Groeten, Edith & Maarten
www.daarheenenweerterug.nl
|
Champagne - 31/08/2004
|
|
Ine
op
ine@ine-en-bas.nl
:
|
|
We trekken op dit moment die heerlijke fles champagne van Jaap en Melanie open, om te vieren dat we nog lang niet klaar zijn met inpakken. Proost! groetjes Ine
|
Twee weken - 31/08/2004
|
|
Sach, Arth en Daniel
op
office@oicq.nl
:
|
|
Tot over twee weken!!!
Dikke kus, Sach, Arth en Daniel
|
Goeie Reis! - 31/08/2004
|
|
Edwin Wilkeshuis
op
edwin@wilkeshuis.com
:
|
|
|