Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7625 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    Geniet ervan!!! - 04/09/2004

    Kristel op K_van_Gisbergen@hotmail.com :
    Hoi Ine en Bas, wat een geweldig leuke website. ik zal hem zeker in de gaten houden. Geniet van jullie geweldige reis en van elkaar. Heel veel groetjes, Kristel (van Gisbergen)

    hoe is Hongkong - 02/09/2004

    Erik op sikkunst@xs4all.nl :
    ha, die bas en ine, goeie reis gehad naar Hongkong ondanks de vertraging? vast wel. Hier is alles rustig, ik mis het gestommel boven ons wel. Ik vond het eigenlijk een hele eer om de laatste te zijn die jullie nog even heeft kunnen uitzwaaien. Dikke kus, Erik

    eindelijk op weg! - 01/09/2004

    Marianne op mcpoot&planet.nl :
    Vanmiddag keek ik op teletekst.Ik wilde zeker weten dat jullie vertrokken waren namelijk.De rugzakken waren vol, jullie bijna "leeg "en hard toe aan een comfortabele vliegtuigstoel, slapen...... En toen was er vertraging, meteen al. Mijn wat bezorgde SMS-je werd snel beantwoord: vertraging inderdaad, voordeel; meer tijd in HongKong met overnachting in hotel, kosten vliegmij. Zo zie je maar: op deze reis ligt een zegen, nu al. Heel veel liefs, Marianne

    Wereldreis - 01/09/2004

    Nel en Gijs van der Poel :
    Hallo Ine en Bas, We wensen jullie een hele fijne reis toe! We zullen regelmatig de website bekijken, misschien zit er voor ons nog een leuk idee voor een reisje tussen. Groeten, Nel en Gijs van der Poel uit Schagen.

    did you expect me NOT to sign the guest book - 01/09/2004

    Bill DiPaola op bill_dipaola@us.ibm.com :
    Hey guys, I will miss you. In fact, I already miss you..... Have fun and be safe, but most importantly enjoy! : ) Thinking of you both. -Bill

    Heel veel plezier! - 01/09/2004

    Wilma en Ruud :
    Dag lieverds.... Nou..weg zijn jullie dan....ben benieuwd hoevaak de rugzakken opnieuw zijn ingepakt..... Heel veel plezier, we zullen regelmatig de site checken om jullie ervaringen te lezen! Dikke kussen van ons!

    Veel plezier ! - 01/09/2004

    Edith & Maarten op info@daarheenenweerterug.nl :
    Ha die Bas en Ine, Veel plezier tijdens jullie reis, wij treden zaterdag in julllie voetsporen en gaan dan ook een jaar reizen. Wellicht treffen we elkaar nog ergens. Geniet ervan !! Mooie site trouwens, jammer dat we jullie niet eerder 'gespot' hebben. Groeten, Edith & Maarten www.daarheenenweerterug.nl

    Champagne - 31/08/2004

    Ine op ine@ine-en-bas.nl :
    We trekken op dit moment die heerlijke fles champagne van Jaap en Melanie open, om te vieren dat we nog lang niet klaar zijn met inpakken. Proost! groetjes Ine

    Twee weken - 31/08/2004

    Sach, Arth en Daniel op office@oicq.nl :
    Tot over twee weken!!! Dikke kus, Sach, Arth en Daniel

    Goeie Reis! - 31/08/2004

    Edwin Wilkeshuis op edwin@wilkeshuis.com :
    Volgende 10