Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7625 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    Have fun - 31/08/2004

    Rahiza Hansildaar op Rahiza@zonnet.nl :
    Hallo Ine en Bas, Heel veel plezier! Doe voorzichtig!! En tot december... X Rahiza

    HEEEEEEEL VEEEEEEEEL PLEZIER!!!!!!!!!!!! - 31/08/2004

    Petra (die van de IBM...) :
    Bas, Ine, wat kan ik hier nog aan toevoegen? Geniet ervan. En ik kijk uit naar alle verhalen!!! Groetjes, Petra

    Have a good one ! - 31/08/2004

    JVS :
    cheers and beers Jon

    Nog een aantal uurtjes.... - 31/08/2004

    Brenda (van Brooks reisburo) op alm-zoet@brooks.nl :
    Bas en Ine, Nog een aantal uren en het is echt zover. Ine, je hebt zojuist de tickets en paspoorten bij mij opgehaald. (heeerlijk die doos merci......was niet nodig geweest) De site ziet er echt geweldig uit en ik ga goed bijhouden hoe het jullie vergaat. In december zie ik jullie in iedergeval om de rest op te halen!! Tot die tijd en ook erna......onwijs veel FUN. Groetjes Brenda

    we zullen jullie missen - 31/08/2004

    desiree op paulvangisbergen@tiscali.nl :
    Lieve Bas en Ine, Eindelijk is dat dan zo ver, wat zullen we jullie missen. We hopen dat het een onvergetlijke tijd zal zijn, en de foto,s van jullie neefje en petekind zullen we regelmatig mailen. We zien elkaar weer met de kerst en we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen. Dikke kus van je broer, en neef en nicht en natuurlijk ook van mij. Liefs Dees

    lekker ... - 31/08/2004

    t :
    that-thing in the kitchen.... it rhymes in dutch! Do something different...perhaps the deck? all the best - and then some.

    Leuke website! - 30/08/2004

    Rian Lanenga :
    Jeetje, wat leuk deze website! Ik ga jullie zeker volgen! Veel plezier en avontuur gewenst! Liefs van Rian

    Tot ziens en veel plezier !!! - 30/08/2004

    Arienne van Dijk op arienne.van.dijk@nl.ibm.com :
    Hoi Ine en Bas, Zag vandaag jullie aankondiging van vertrek. Wat is de tijd snel gegaan, zo zit je nog in Las Vegas over jullie reis te praten en zo zijn jullie al bijna vertrokken. Heeel veel plezier, doe voorzichtig , en geniet van een heel jaar vrijheid. Groetjes, Arienne

    doeiii !! - 30/08/2004

    Steve Martin op steve@wearebold.com :
    I wish I could write this (or anything!) in dutch, but you'll have to settle for engels, babies: Have a wonderful trip! Don't drink the water (wine is OK). Enjoy! Don't catch malaria. See you next year!

    Goede trip - 30/08/2004

    Mascha & Martin op martin_fris1@hotmail.com :
    Hi Bas en Ine, We willen jullie een goede trip met veel mooie, avontuurlijke, indrukwekkende momenten toewensen. We zullen de site regelmatig bezoeken voor de nodige updates. We zijn natuurlijk benieuwd naar alle verhalen. Heel veel plezier enne tot volgend jaar. Ciao Mascha en Martin
    Volgende 10