Have fun - 31/08/2004
|
|
Rahiza Hansildaar
op
Rahiza@zonnet.nl
:
|
|
Hallo Ine en Bas,
Heel veel plezier! Doe voorzichtig!! En tot december...
X Rahiza
|
HEEEEEEEL VEEEEEEEEL PLEZIER!!!!!!!!!!!! - 31/08/2004
|
|
Petra (die van de IBM...)
:
|
|
Bas, Ine, wat kan ik hier nog aan toevoegen?
Geniet ervan.
En ik kijk uit naar alle verhalen!!!
Groetjes, Petra
|
Have a good one ! - 31/08/2004
|
|
JVS
:
|
|
cheers and beers Jon
|
Nog een aantal uurtjes.... - 31/08/2004
|
|
Brenda (van Brooks reisburo)
op
alm-zoet@brooks.nl
:
|
|
Bas en Ine,
Nog een aantal uren en het is echt zover. Ine, je hebt zojuist de tickets en paspoorten bij mij opgehaald. (heeerlijk die doos merci......was niet nodig geweest)
De site ziet er echt geweldig uit en ik ga goed bijhouden hoe het jullie vergaat.
In december zie ik jullie in iedergeval om de rest op te halen!! Tot die tijd en ook erna......onwijs veel FUN.
Groetjes Brenda
|
we zullen jullie missen - 31/08/2004
|
|
desiree
op
paulvangisbergen@tiscali.nl
:
|
|
Lieve Bas en Ine,
Eindelijk is dat dan zo ver, wat zullen we jullie missen. We hopen dat het een onvergetlijke tijd zal zijn, en de foto,s van jullie neefje en petekind zullen we regelmatig mailen. We zien elkaar weer met de kerst en we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen. Dikke kus van je broer, en neef en nicht en natuurlijk ook van mij. Liefs Dees
|
lekker ... - 31/08/2004
|
|
t
:
|
|
that-thing in the kitchen.... it rhymes in dutch!
Do something different...perhaps the deck?
all the best - and then some.
|
Leuke website! - 30/08/2004
|
|
Rian Lanenga
:
|
|
Jeetje, wat leuk deze website! Ik ga jullie zeker volgen!
Veel plezier en avontuur gewenst! Liefs van Rian
|
Tot ziens en veel plezier !!! - 30/08/2004
|
|
Arienne van Dijk
op
arienne.van.dijk@nl.ibm.com
:
|
|
Hoi Ine en Bas,
Zag vandaag jullie aankondiging van vertrek. Wat is de tijd snel gegaan, zo zit je nog in Las Vegas over jullie reis te praten en zo zijn jullie al bijna vertrokken.
Heeel veel plezier, doe voorzichtig , en geniet van een heel jaar vrijheid.
Groetjes, Arienne
|
doeiii !! - 30/08/2004
|
|
Steve Martin
op
steve@wearebold.com
:
|
|
I wish I could write this (or anything!) in dutch, but you'll have to settle for engels, babies:
Have a wonderful trip!
Don't drink the water (wine is OK).
Enjoy!
Don't catch malaria.
See you next year!
|
Goede trip - 30/08/2004
|
|
Mascha & Martin
op
martin_fris1@hotmail.com
:
|
|
Hi Bas en Ine,
We willen jullie een goede trip met veel mooie, avontuurlijke, indrukwekkende momenten toewensen. We zullen de site regelmatig bezoeken voor de nodige updates. We zijn natuurlijk benieuwd naar alle verhalen. Heel veel plezier enne tot volgend jaar.
Ciao
Mascha en Martin
|