Hoom zwiet hoom - 12/08/2005
|
|
Bas, Ine en Laura
:
|
|
We zijn weer terug in Nederland! Met een waterig zonnetje zijn we woensdagmiddag op Schiphol geland. Onze rugzakken wilden nog niet terug, dus die zijn niet met ons meegevlogen. Maar ook die zijn vandaag door meneer Schiphol persoonlijk thuis afgeleverd. Home sweet home. Veel groetjes uit Amsterdam van Ine, Bas en Laura.
|
leuk! - 10/08/2005
|
|
Emma en Christel
op
wetsvan-leest.com
:
|
|
Hoipipeloi
Emma en Christel hebben Ine's foto's bekeken en we vonden het heel leuk. Hier gaat alles goed. We hebben vandaag een mayasite bezocht middenin de jungle
met de boot anderhalf uur de rivier af en veel dieren gezien zoals een babykrokodil en een toekan. Het zwembad is hier lekker groot dus Emma heeft weer veel kunstjes kunnen oefenen. Morgen gaan we naar Caye Caulker voor een isla-mujeres-deja vu. Op dit moment kijkt Oscar op de hotelkamer Spiderman II.
Emma doet de groeten aan Laura.
Op dit moment hangen jullie in de lucht boven de Atlantische Oceaan. Een goeie reis, en tot gauw! Christel
|
Geniet er nog van - 05/08/2005
|
|
Ron
op
info@snowfun.demon.nl
:
|
|
Bas, Ine en natuurlijk Laura nog een paar daagjes en het zit er weer op.
Geniet er nog van, wij zien er weer naar uit om jullie weer een ouderwets pak slaag met klaverjassen te geven.
Groetjes en tot gauw.
Ron & Marjolein
|
bijna..... - 01/08/2005
|
|
Jeroen
op
jeroen@antipuntschoenen.nl
:
|
|
Geniet van de laatste week van jullie reis en ik zie jullie snel weer hier in NL.
Dus pater.......xie jullie later ;)
|
Thuis - 01/08/2005
|
|
Sacha
:
|
|
Hi!! Na een heerlijk weekend San Fran en daarna een week hard werken ben ik weer thuis! Ine, ik vond het geweldig in San Francisco met je! Genoten heb ik!
Geniet van jullie laatste weken van jullie reis met Laura!
Dikke kus!
S
|
groetjes van ons 3tjes! - 30/07/2005
|
|
Ine, Bas en Laura
:
|
|
Lieve allemaal, we zijn nu in Mexico met zijn 3tjes en we hebben het erg fijn. De eerste dagen zijn we door Florida gereden waar we de space shuttle zagen opstijgen! En we hebben dolfijnen geaaid in Seaworld. Nu gaan we op zoek naar nog meer dolfijnen op het Isla Mujeres (het eiland waar de vrouwen de baas zijn) We hebben het goed! liefs van Ine, Bas en Laura
|
Hallootjes - 29/07/2005
|
|
Marleen
op
Marleenhallie@hotmail.com
:
|
|
Even snel aan het checken wanneer jullie precies weer terug zijn, maar nog op en top verhalen over de VS dus nog efkes niet, maar bijna. Ik heb het fijn gehad in de Baltische Staten; hoor je nog wel! Zin om snel weer een biertje te doen en geniet van de laatste loodjes. Liefs, Marleen
|
Bijna zover.... - 29/07/2005
|
|
rahiza hansildaar
op
rahiza@zonnet.nl
:
|
|
Hallo lieve Ine en Bas,
Ik ben zoooo blij dat jullie bijna terugkomen... Het is te lang geleden! Ik heb jullie in ieder geval in de gaten gehouden op jullie site.. Dat scheelt wel moet ik zeggen, zo weet ik ook dat het heeeel goed met jullie gaat. Geniet nog met Laura van jullie laatste trip. See you soon xxxxx rahiza
|
Hij is er hoor - 26/07/2005
|
|
Mellie & J.J.
:
|
|
Dexter Milo is geboren, 3210gr. Alles helemaal goed, zien jullie snel :-)
|
nog 3 nachtjes... - 19/07/2005
|
|
sacha
op
s.derooij@rhi.net
:
|
|
Joehoe!! Nog 3 nachtjes en dan zien we elkaar in SF!!!! Heb er mega veel zin in!!
x
S
|