Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7623 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    Bijna naar jou! - 16/07/2005

    Laura op lauravdhoek@hotmail.com :
    Lieve Pappa. Nog een paar daagjes en dan kom je. Dat vindt ik heel leuk. tot over een weekje en tot morgen aan de lijn Laura

    Geen Dennis voor ons - 12/07/2005

    Ine en Bas :
    Wij rijden inderdaad nu richting Florida, maar we hebben geen last van orkaan Dennis gehad. Integendeel, we hebben schitterend weer. We proberen bij de lancering van de Space Shuttle te zijn, morgen in het Kennedy Space Center. Groetjes van Bas en Ine

    bij jullie ook zo stormachgtig? - 11/07/2005

    marisa en cees :
    Hoi Ien en Bas, ik was even benieuwd in welke weersomstandigheden jullie nu verkeren, ik hoor zulke vreemde berichten over orkaan Dennis die Florida lijkt te gaan passeren...Naar mijn weten rijden jullie daar ergens rond en ik hoop dus van de goede kant op! Hier verder alles prima, mooi weer, een hoop zon. Cees heeft net een weekend op de boot doorgebracht met de mannen, ik was al lang blij dat ik niet mee hoefde... Ik ben en blijf geen zeil-fan. Ik heb mij prima vermaakt in de tuin en met de aankleding van de byby kamer, want ja zo lang zamerhand moeten we toch zorgen dat alles er zo'n beetje staat... succes en veel plezier tijdens jullie verblijf in de westerse beschaving. Groetjes Cees en Marisa

    alles goed daar? hier ook hoor - 05/07/2005

    desiree op vangisbergen@scarlet.nl :
    Lieve Bas en Ine, Dank je wel voor je mailtje, helaas is onze email nog uit de lucht. Kunnen wel ontvangen maar niet versturen. We blijven dus wel op de hoogte. Beau heeft vrijdag vakantie (daar is hij wel aan toe hoor) en Paul moet nog tot 25 juli en dan 3 weken genieten. We gaan 25 juli naar Schagen voor de verjaardagen van de 2 moeders en je pap wordt wel gezellig, ff een hapje bij de strandtent eten ofzo om het te vieren (we zullen aan jullie denken). We hopen dat jullie nog een fantastische maand hebben en we zien jullie zeker 13 aug. Ik hoop dat je me nog herkent. ( ik verraad niks!!!). Dikke kus Dees

    HI from the US of A - 05/07/2005

    Ine and Bas :
    We hebben de lama's en panfluiten ingeruild voor de stars and stripes van Amerika. We hebben genoten van de bruiloft van Julius en Julie en logeren nu op het prachtige eiland Martha's Vinyard bij Steve en Kae. We hebben het erg naar onze zin. Aangezien iedereen in Amerika thuis een computer heeft, is het aantal internetcafe's hier een beetje schaars, maar toch proberen we over een paar dagen een verhaaltje op de site te zetten. Bye for now!

    groeten - 28/06/2005

    marianne op mcpoot@planet.nl :
    het staat al in het vakje "onderwerp ": groeten, van Marianne. Gesmuld van de foto's: het lijkt wel of Ine steeds mooier wordt.! En dan "ons Bastiaan": EX-ROKER!!!! Wie had dat gedacht. Bravo Bas, oprecht pet af. Vanaf nu zul jij ook alleen maar nog mooier worden: niet roken doet dat weet je1 Klinkt flauw: = niet zo bedoeld. Dag lieve twee: tot spoedig! Marianne

    Voor de jarige Desiree en Lies!!! - 25/06/2005

    Ine y Bas :
    De 25ste juni is altijd een speciale dag voor ons; dan zijn er maar liefst 2 geliefden jarig. Lieve Lies en Desiree, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen. We zitten dan wel ver weg, maar denken heel veel aan jullie! En waarom dit berichtje op het gastenboek? Omdat Desiree wat problemen heeft met haar mail, maar wel lief en trouw meeleeft op onze website. Lieve jarigen, wij proosten op jullie geluk! liefs van Bas en Ine

    WAUW --> daar moest nog iets bij... - 24/06/2005

    Alexx Douma op avdouma@hotmail.com :
    hola!!! Qué tal lleváis (o llevan mejor) el español ahora? Wat een prachtige foto's zeg!!! Ongelooflijk wat jullie in een jaar hebben meegemaakt! Dat zal nog wel even tijd kosten om alles te verwerken! En het zit er al weer bijna op. Jammer? Of zo langzamerhand wel weer behoefte aan de Nederlandse 'bekrompenheid'? Erg benieuwd naar jullie verhalen! Pásenlo bomba estas últimas semanas y hasta pronto! Besos, Alexx

    gracias por la visita - 24/06/2005

    delia maunás op delimau@elsitio.net :
    hola, chicos! he visitado vuestra página web y me parece fantástica. espero tener tiempo para ver más a fondo los comentarios sobre otros países. me resulta divertido el tipo de inglés que traduce la máquina, se entiende la mitad, y lo demás hay que imaginarlo... por lo tanto es muy creativo!!! cómo van con el español? espero noticias. un cordial saludo de Delia, from Buenos Aires.

    mooi weer in nederland - 14/06/2005

    desiree op vangisbergen@scarlet.nl :
    Lieve Ine en Bas, Hier een kort berichtje vanuit het zonnige tilburg, helaas ligt onze email eruit en kunnen niet ff mailen vandaar deze manier. Beau heeft zijn rapport gehad en we zijn ape trots. Iris heeft van papa een schommel gekregen en dat is het einde. Nu af telllen naar de vakantie en we missen jullie!!!!! dikke kus
    Volgende 10