Buenos - 13/06/2005
|
|
teun
:
|
|
Ha Wereldreizigers, zo te zien maken jullie het goed! Goed te horen dat jullie zonder al te veel kleerscheuren het zuid-amerkaanse aan het beleven zijn. Bas, hou vol he, Smoking kills.... of zoiets.
|
Muy bien - 13/06/2005
|
|
Eveline
op
eveline_de_buyzer@nl.ibm.com
:
|
|
Ola, dat noem ik nou een goed begin van de nieuwe werkweek. Even lezen hoe het met jullie gaat. Aan alle verhalen en foto's te zien, is elk dag een feest. Een echte "once in a lifetime experience". Hier alles OK, we gaan ook aftellen richting de vakantie (begin augustus). Veel plezier nog. Groetjes Eveline
|
iguazu - 11/06/2005
|
|
vincent
:
|
|
hey bas en ine!! we (alex en ik) zitten nu in het hostel waar jullie ook zijn geweest! hele goede tip, bedankt!!!! iguazu is echt geweldig!! we zijn ook nog even naar paraguay geweest maar dat was echt een zooitje! nou tot maandag!! btw, hele mooie site!!!!! groeten vincent en alex!
|
Leuke foto's - 09/06/2005
|
|
Miranda Lubbers
:
|
|
Hoi Bas en Ine,
Wat een leuke en mooie foto's, zo te zien vermaken jullie je prima. De fun straalt er af. Ik zie dat jullie ook nog Mexico gaan aandoen. Ik vond het een prachtig land, met al die Maya overblijfselen (pyramiden in de jungle). Tip: Isla Mujeres, voor de kust van Cancun, is een waar paradijsje. Nog even, en dan gaan jullie weer terug naar je Nederlandse roots. Geniet er nog lekker van!
Groeten, Miranda
|
niets speciaals - 05/06/2005
|
|
marianne
op
mcpoot@planet.nl
:
|
|
Hallo reizigers: de foto's allemaal gezien. geweldig leuk.
Goed dat jullie je in Rio even hebben opgehouden onder de "vleugels "van Gesus.
Zal hij het zijn of iets anders: een beschermengel waakt kennelijk over jullie tijdens deze enorme onderneming: wat is er nou helemaal "mis "gegaan? Helemaal nix toch?
Nou, dat bedoel ik.
Lieve groeten,]
Marianne
PS; ik mail een dezer dagen ook.
|
december bezoekje - 30/05/2005
|
|
Marion van der Zee
op
marionvanderzee@quicknet.nl
:
|
|
Ha die Ine (en Bas natuurlijk),
Margo vond het jammer, dat ze niet alleen was bij jouw bezoekje aan mij. Ze had graag gebleven. Misschien een idee voor de volgende eetafspraak: met zijn drietjes op bv. een Schagens terras!
Fijn, dat Laura - volgens onderstaand berichtje - weer als nieuw is!
Dikke knuffels van Marion
|
Laura´s pennen zijn eruit!!! - 25/05/2005
|
|
Bas en Ine
op
bas@bas-en-ine.nl
:
|
|
Gisteren zijn de pennen in Laura´s been operatief weer verwijderd. Het ging allemaal redelijk voorspoedig en Laura mocht dezelfde dag weer naar huis. Daar huppelde ze ´s-avonds alweer rond, zonder krukken. Ze was wel een beetje zenuwachtig op dinsdagochtend, maar is verder niet bang geweest. Stoere meid. Vanuit Brazilie hebben we Laura een hart onder de riem gestoken.
|
Jammer dat we elkaar gemist hebben - 16/05/2005
|
|
Natasja
:
|
|
Hi, Ine en Bas, weer heerlijk om jullie avonturen te lezen en jammer dat we elkaar hebben gemist in Schagen. Ine, had je graag weer even willen zien, maar jullie hadden uiteraard weer een strak schema die paar dagen dat jullie weer even in het land waren. Als jullie nog even over de Koninginnemarkt waren gelopen hadden jullie onze super stand nog kunnen zien. Ophélie en ik hadden een vette omzet die dag ;-)).
Geniet weer lekker verder (dan blijf ik dat ook doen van jullie verhalen)!!!
|
paaseiland - 25/04/2005
|
|
Alexx
:
|
|
Oh, wat ontzettend jammer dat het zo regent!!! Maar ik blijf jaloers hoor, ik wil ooit ook naar Paaseiland!! Veel foto's maken he! En succes met het Spaans.
Besos, Alexx
|
Dat is lang geleden - 25/04/2005
|
|
Margo Werring
op
Margo.Werring@adecco.nl
:
|
|
Hallo Ine, via moeders naar deze site gekomen. Wat lang geleden dat ik jou gezien of gesproken heb en wat ontzettend leuk om dan over jullie avonturen te lezen inclusief foto's.
Geniet ze en ik heb begrepen dat je binnenkort weer even naar Nederland komt. Wie weet zien wij elkaar nog eens.
Margo Werring
|