Groetjes vanaf Paaseiland - 21/04/2005
|
|
Ine en Bas
:
|
|
Hola! Op dit moment zitten we op dat piepkleine Paaseilandje ergens tussen Zuid Amerika en Nieuw Zeeland in. Het regent hier pijpestelen en dit keer kunnen we niet vluchten. Gelukkig kunnen we niet winkelen (geen winkels hier), niet fietsen (nog steeds spierpijn van het paardrijden) en niet wandelen (kleddernat), dus we storten ons geheel op het Spaans. Adios de Ine y Bas
|
het system is me werkelijk te vlug af - 06/04/2005
|
|
mariane
op
mcpoot@planet.nl
:
|
|
maar nu niet meer: ik wilde alleen maar zeggen : de foto's zijn zo geweldig leuk, en dan duikt opeens ook Laura op, dat was helemaal eenverrassing!
Werkelijk hartstikke leuk.
We zien elkaar binnenkort alweer, moeilijk voor te stellen als je dit allemaal zo ziet!
Toch is het zo en dat doet me plezier!
Veel lieve groeten van
marianne
|
nog ff - 06/04/2005
|
|
Sacha
:
|
|
Hello daar! Hoe bevalt Chili? Ik (en Arth en Daniel ook) mis jullie...Gelukkig...niet lang meer nu!
Tot snel!!
X
S
|
Groetjes uit Chili - 06/04/2005
|
|
Ine en Bas
:
|
|
We zijn veilig aangekomen in Chili, na een behoorlijk lange reis vanuit Auckland. Een leuk puzzeltje: We vertrokken op maandag 4 april om 5 uur in de middag uit Nieuw Zeeland en landden op maandag 4 april om 12 uur in de ochtend. Rara hoe kan dat? We zijn reuze fanatiek met het spaans oefenen en genieten ervan dat alles hier weer lekker goedkoop is. Groetjes van Bas en Ine
|
effe melden - 05/04/2005
|
|
Marisa en Cees
:
|
|
Hoi Ien en Bas,
Alles goed? Hopelijk veilig aangekomen op Chili?!
In elk geval ook hier weer veel reisgenot toegewenst!
liesf Cees en Marisa
|
zomaar even een hallootje - 05/04/2005
|
|
Brenda
op
alm-zoet@brooks.nl
:
|
|
Hallooooooooooooo,
Volgens mij vervelen jullie je nog geen moment!!! Gaaf Bas die sprong die je hebt gemaakt. Nu richting Chili (tenminste denk dat jullie er al zitten) ben benieuwd naar de verhalen en vooral foto's vanaf daar!
Geniet maar weer
Groetjes Brenda
|
blijft gaaf - 31/03/2005
|
|
Leone
op
leonesomers@hotmail.com
:
|
|
Hallo Ine en Bas,
echt ik word steeds groener van jalouzie! Wat ziet het er allemaal gaaf uit. Veel plezier nog en geniet er van!
groetjes Leone
|
Leuk - 31/03/2005
|
|
E-meeltje van Juf Tineke
:
|
|
Lieve Bas(en Ine)
Ik vindt je webchat heel erg leuk,ik heb Laura er naar zitten kijken
|
Leuk - 31/03/2005
|
|
Laura Charell Lisa
op
lauravdhoek@hotmail.com
:
|
|
ieve Pappie,
Ik heb met Charell en Lisa naar de fotos Gekenen
Maar is alles goed?met mij wel.
Ik ga maar weer eens in de kring
Ik hou van je!!!
Groetjes Van Der Hele Klas en naruurlijk Juf Tineke
|
Vrolijk pasen - 27/03/2005
|
|
Jeroen
:
|
|
Vrolijk pasen en veel plezier volgende week in Chili ;)
|