Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7623 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    Groetjes vanaf Paaseiland - 21/04/2005

    Ine en Bas :
    Hola! Op dit moment zitten we op dat piepkleine Paaseilandje ergens tussen Zuid Amerika en Nieuw Zeeland in. Het regent hier pijpestelen en dit keer kunnen we niet vluchten. Gelukkig kunnen we niet winkelen (geen winkels hier), niet fietsen (nog steeds spierpijn van het paardrijden) en niet wandelen (kleddernat), dus we storten ons geheel op het Spaans. Adios de Ine y Bas

    het system is me werkelijk te vlug af - 06/04/2005

    mariane op mcpoot@planet.nl :
    maar nu niet meer: ik wilde alleen maar zeggen : de foto's zijn zo geweldig leuk, en dan duikt opeens ook Laura op, dat was helemaal eenverrassing! Werkelijk hartstikke leuk. We zien elkaar binnenkort alweer, moeilijk voor te stellen als je dit allemaal zo ziet! Toch is het zo en dat doet me plezier! Veel lieve groeten van marianne

    nog ff - 06/04/2005

    Sacha :
    Hello daar! Hoe bevalt Chili? Ik (en Arth en Daniel ook) mis jullie...Gelukkig...niet lang meer nu! Tot snel!! X S

    Groetjes uit Chili - 06/04/2005

    Ine en Bas :
    We zijn veilig aangekomen in Chili, na een behoorlijk lange reis vanuit Auckland. Een leuk puzzeltje: We vertrokken op maandag 4 april om 5 uur in de middag uit Nieuw Zeeland en landden op maandag 4 april om 12 uur in de ochtend. Rara hoe kan dat? We zijn reuze fanatiek met het spaans oefenen en genieten ervan dat alles hier weer lekker goedkoop is. Groetjes van Bas en Ine

    effe melden - 05/04/2005

    Marisa en Cees :
    Hoi Ien en Bas, Alles goed? Hopelijk veilig aangekomen op Chili?! In elk geval ook hier weer veel reisgenot toegewenst! liesf Cees en Marisa

    zomaar even een hallootje - 05/04/2005

    Brenda op alm-zoet@brooks.nl :
    Hallooooooooooooo, Volgens mij vervelen jullie je nog geen moment!!! Gaaf Bas die sprong die je hebt gemaakt. Nu richting Chili (tenminste denk dat jullie er al zitten) ben benieuwd naar de verhalen en vooral foto's vanaf daar! Geniet maar weer Groetjes Brenda

    blijft gaaf - 31/03/2005

    Leone op leonesomers@hotmail.com :
    Hallo Ine en Bas, echt ik word steeds groener van jalouzie! Wat ziet het er allemaal gaaf uit. Veel plezier nog en geniet er van! groetjes Leone

    Leuk - 31/03/2005

    E-meeltje van Juf Tineke :
    Lieve Bas(en Ine) Ik vindt je webchat heel erg leuk,ik heb Laura er naar zitten kijken

    Leuk - 31/03/2005

    Laura Charell Lisa op lauravdhoek@hotmail.com :
    ieve Pappie, Ik heb met Charell en Lisa naar de fotos Gekenen Maar is alles goed?met mij wel. Ik ga maar weer eens in de kring Ik hou van je!!! Groetjes Van Der Hele Klas en naruurlijk Juf Tineke

    Vrolijk pasen - 27/03/2005

    Jeroen :
    Vrolijk pasen en veel plezier volgende week in Chili ;)
    Volgende 10