Super om jullie avonturen te lezen - 24/03/2005
|
|
dagmar
:
|
|
Hoi Ine en Bas,
Ik leef helemaal met jullie mee! alle herinneringen van Nieuw Zeeland en andere plaatsen waar ik ben geweest komen weer boven en de interesse voor nieuwe bestemmingen is gewekt! In Leiden is er een wereldburger bij: (nu alweer een maand oud), zoon Luka.
|
Wie is er niet jaloers? :) - 23/03/2005
|
|
Su Mee
:
|
|
Oooooh Australie EN Nieuw Zeeland! Gaaf hoor. Geweldige foto's ook. En ik ben dus helemaal niet jaloers, want ik wil helemaal niet ook die kant op en bovendien is het hier ook mooi weer en heb ik binnenkort een hele lange vakantie (lees: geen werk meer) en en en... Maar verder gaat hier alles prima en ik kijk alweer uit naar de volgende verhalen en foto's!!
Veel liefs van Su Mee
|
Doe mijn familie de groeten - 23/03/2005
|
|
Peter den Hertog
op
pdenhertog@nl.ibm.com
:
|
|
Hoi Ine en Bas, ik zie dat jullie in dat prachtige land Nieuw-Zeeland zijn aangekomen en zal met belangstel+ing jullie reis daar volgen. BTW als jullie daar toch zijn, doe mijn broer in Hamilton maar even de groeten!
Veel plezier !
|
nog steeds beneden? - 13/03/2005
|
|
marion van der zee
op
marionvanderzee@quicknet.nl
:
|
|
Ha Ine en Bas,
Zijn jullie nog in Australia? Leuke foto's trouwens. Vooral Ine met de slang! Vroeger stond je al te rillen als Gismo op je schoot sprong! Dat met die slang: echt helemaal zonder kippevel en gillen? If so, my compliments!
Zie uit naar de volgende verhalen.
Groetjes van Marion
|
Veel liefs - 01/03/2005
|
|
Doortje
:
|
|
Heee lieve Ine (en Bas)! Ik heb hier nog altijd niets van me laten horen maar ik geniet enorm mee op jullie site. Echt geweldig om het op deze manier te documenteren. :)
Ik mis m'n 'mamsie' wel op donderdagavond hoor, zeker in de Entre Nous! Verder gaat het goed in Het Woud, op het enorme gat in de begroting na dan... of er een combo komt is nog maar de vraag! :(
Blijf vooral jullie mooie foto's en verhalen delen. Heel veel liefs van Doortje.
|
groetjes! - 28/02/2005
|
|
Karen van der Poel
:
|
|
Hallo Ine en Bas,
Leuke site hebben jullie! Van Marielle hoor ik afentoe waar jullie zitten, dus dan spiek ik even op de site. Ziet er allemaal hardstikke leuk uit wat jullie doen. Wij maken het rondje andersom en zijn sinds enkele weken in Azie. Geniet van jullie reis! Australie is leuk, Nieuw Zeeland vonden wij super!
Groetjes, Karen en Rene.
|
Het blijft en genieten en nog gefeliciteerd! - 27/02/2005
|
|
Eveline de Buyzer
op
eveline_de_buyzer@nl.ibm.com
:
|
|
Hi, het onderwerp verraad het al. Alsnog van harte gefeliciteerd met je erjaardag Ine. Op jouw verjaardag lag ik zelf nog ziek in bed de griep. Zo vlak voor de bruiloft toch nog een beetje stress toen. Lijkt alweer lang geleden. Wij hebben enorm genoten van onze bruiloft. Ik zal een paar foto's in de mail naar je sturen. Maar belangrijker ..... ik blijf genieten van jullie verhalen. Zet me wel aan het denken ..... of ik ook niet een keer op sabbatical moet gaan ... Heel veel plezier nog. I'll keep following you! Groetjes Eveline
|
Hiya Bas! (and Ine, although we've never met :) ) - 22/02/2005
|
|
Erich Walls
:
|
|
Well, I've been following your travels since you left and it looks like the two of you have been have a great time. I'm quite envious. I particularly would've liked to have been on the beach in Bali, but then again, a lot of that might have to do with the fact that it is currently winter here in Chicago. I hope you continue to have fun and hope to catch up with you when you get back.
|
Down Under - 17/02/2005
|
|
Ine en Bas
op
ine@bas-en-ine.nl
:
|
|
Nu zijn we echt aan de andere kant van de wereldbol; vanochtend zijn we aangekomen in Cairns, Australie. Het thermo-ondergoed en de winterjassen zijn hier echt niet meer nodig, want het is hier 33 graden! Heerlijk bruin bakken aan het strand de komende dagen. Wij klagen niet hoor. Cheers mate! Ine en Bas
|
who needs beds..... - 14/02/2005
|
|
Carole
op
CaroleJordorson@hotmail.com
:
|
|
the photo made me laugh, did you get any sleep?
but then aren't you both a bit too tall for japanese beds?
It's still cold and grey here you ain't missing anything
We're not up to much, as in essex for half the week but I am really enjoying my new job :O)
|