Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7623 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    wat nieuws uit nederland - 08/02/2005

    marie-jose van gisbergen op m.j.vangisbergen@universal.nl :
    Halli Ine en Bas, allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wel wat laat, maar je zit ook zo ver weg. Misschien heb je het op andere manieren al gehoord, maar Stan en Mirma hebben een zoon en zijn naam is Jan. Wij waren zeer verrast door deze naam, maar opa Jan vindt het maar wat leuk. Hij is geboren op 31 december. Verder wil ik je doorgeven dat ik nu thuis een eigen e-mail adres heb en als het niet teveel moeite is zou ik het leuk vinden om je brieven en foto's daar te ontvangen. Geniet nog van de tijden die komen en kom gezond weer terug. Jan en Marie-Jose.

    zwaar onder de indruk!! - 07/02/2005

    Alexx op avdouma@hotmail.com :
    Hé hallo, hoe gaat ie dan? Ik heb net een grote mailing de deur uitgewerkt op mijn werk, onder het genot van jullie verhalen. Eindelijk eens tijd om ervoor te gaan zitten. Erg vermakelijk en een handige gids alvast voor wie binnenkort naar Azië wil! En jullie zijn nog niet eens op de helft! Wat fantastisch! Oh, en nog gefeliciteerd trouwens. Jammer dat ik niet kon komen, had al een ander feestje. Blijf vooral veel schrijven, dan kunnen wij hier (ver)lekker(d) meegenieten! Groetjes, Alexx

    nieuws - 06/02/2005

    Hans en Lous op hans@pijfers.net :
    Hai B&I, Al een tijdje niets van ons laten horen, maar we zijn wel trouwe kijkers naar de site. Nog gefeliciteerd met jullie verjaardag (gelukkig in stijl gevierd). Hier is natuurlijk nooit zo veel aan de hand, maar we hebben toch nog een nieuwtje. Ik heb een aandere baan en we gaan ons vestigen in de nabijheid van onze familie en vrienden. D.w.z. Noord Nederland en dus gaat het om veel van onze vrienden en dus niet alle........ Tot mails, Hans, Lous en kids

    uhh... er is geen onderwerp - 05/02/2005

    Rosa Dijkstra op rosadijk@hotmail.com :
    Hoi Bas en Ine! Is het een beetje leuk? Mij lijkt het echt super! Nina was laatst bij jullie op bezoek toen jullie even in Nederlans waren. We missen jullie wel. Liefs Rosa

    met de boot van China naar Japan - 31/01/2005

    Ine en Bas op ine@bas-en-ine.nl :
    Lieve allemaal, bedankt voor alle leuke felicitatiemailtjes en berichtjes. Zoals je kunt lezen, hebben we een verrassend verjaardagsfeestje gevierd in 'The Loft'. Nu is het tijd om bitterkoud China te verlaten en (ook bitterkoud) Japan te gaan verkennen. We stappen vanmiddag op de boot en varen in 48 uur naar Zuid-Japan. We zijn erg benieuwd en hebben er veel zin in. Veel groetjes van Ine en Bas

    zomaar eigenlijk - 30/01/2005

    marianne :
    we hebben buiten deze website ook contact en dat maakt dat ik wel eens vergeet dat jullie echt ver weg zijn. Maar dan hoef ik maar door de foto's te bladeren en dan weet ik weer........................ Prachtig, vooral die van de muur, imposant. Tot 4 maart Bas, tot later Ine. Allebei: ver weg en toch dichtbij gelukkig. Liefs, Marianne

    gefeliciteerd - 26/01/2005

    Brim op brim_franssen@nl.ibm.com :
    Ine, gefeliciteerd en maak er een onvergetelijke verjaardag van. En het zal je niet verbazen dat je me niet in de kroeg daar ziet, helaas, haha.

    Hieperdepiep hoezee!! - 26/01/2005

    Teun :
    Ha die Mien, van harte!!! Jouw verjaardag zit er alweer bijna op daar, maar hier is-ie pas net begonnen!!! Heel veel plezier vandaag!

    van harte - 26/01/2005

    Ron & Marjolein op info@snowfun.demon.nl :
    H A P P Y B I R T D A Y, en geniet van al het moois onderweg. Groetjes, Ron & Marjolein

    !!! GEFELICITEERD !!!!! - 26/01/2005

    Ronald Velten :
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag !!! Als je dit leest is je verjaardag zelfs al wellicht voorbij in het verre China, maar ik hoop dat je een enorme leuke dag hebt! Geniet van de rest van je reis !!! Groetjes van Ronald Velten
    Volgende 10