Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7623 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    Hiep Hiep Hoera!! - 25/01/2005

    Ton en Maria op a_van_gisbergen@hotmail.com :
    26 januari Ine van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wij wensen jou nog heel veel gezonde en gelukkige jaren toe samen met Bas. En voor nu een avontuurlijke voortzetting van jullie reis. De verhalen zijn gezellig en leuke/ mooie foto's. Geniet ervan en van elkaar!! groetjes Ton en Maria

    Zomaar - 24/01/2005

    Sacha op s.derooij@rhi.net :
    HI!! Net gemsnd, nu de site uitgebreid gelezen en de foto's bekeken! Echt gaaf allemaal hoor! Tante Annie heeft gelijk ine, meer rijst en noedels eten! Hier alles ok! Het heeft net ook gesneeuwd hier dus ik voel met jullie mee! Tot over twee maanden! (ipv twee weken...) X

    groet van anneke - 24/01/2005

    anneke van der kruit op anneke@vanderkruit.com :
    hallo bas en ine, als ex overbuurvrouw van je moeder ine , vind ikhet erg leuk om jullie reisverhalen te volgen. veel plezier en blijf gezond in de volgende landen groetjes van anneke.

    eindelijk jullie website-adres teruggevonden - 23/01/2005

    Lida op lidahelmhout@hotmail.com :
    Hai Ine (en hai Bas), Ik ben niet zo heel goed in het bewaren van papieren, eigenlijk misschien juist wel ik had jullie webadres zo goed opgeborgen en kon het niet meer terugvinden. Maar zoals je merkt inmiddels gevonden. Ik vind het heel leuk om te lezen wat jullie tot dusver allemaal meegemaakt hebben. Het lijkt me een geweldige ervaring om dit zo te kunnen doen. Heel veel plezier nog met alle landen die jullie nog gaan bezoeken. En ik zal nu regelmatig gaan lezen. Groetjes Lida (van de anloup)

    Leuk om wat van jullie te horen - 22/01/2005

    Annie Jansen :
    Dag Bas en Ine, Jammer dat het in China zo duur is. De foto's zijn weer prachtig. Ine, eet je wel goed? Je ziet er wat mager uit. Komt dat van al dat reizen? Ik heb jullie brief gelezen. Kijk goed uit en tot ziens. Tante Annie

    laatste groet uit india - 16/01/2005

    jeroen op jeroen_doeswijk@nl.ibm.com :
    Zo te lezen is goed verlopen, jullie vertrek uit India. Ik zit hier momenteel nog in india te genieten van de prachtige omgevingen in Bombay *uhhum* Het was gezellig :) Zodra ik terug ben zal ik mijn foto's online zetten en jullie mailen. Gr. Jeroen Sir...sir....sir..........taxi? :P

    China is ON - 13/01/2005

    Ester op ester_riemersma@nl.ibm.com :
    Hi Ine en Bas, wat een prachtige site hebben jullie. Leuk om jullie reis om de wereld te volgen. Wens jullie heel veel geluk en gezondheid toe voor het komende jaar. Als jullie de gelukzalige glimlach die ik op vele foto´s zie, kunnen vasthouden, wordt 2005 ongetwijfeld een mooi jaar. Geniet ervan en nog veel plezier! Liefs van Ester NB Bart Fehmers is inmiddels ook in China aangekomen...heeft per direct baan in Shanghai VP Financial Service Sector...Zo zie je maar China is ON!

    Weer samen in Mumbai - 11/01/2005

    Ine en Bas op ine@bas-en-ine.nl :
    We zijn weer samen in Mumbai. Bas heeft Laura veilig afgeleverd in het stormachtige Nederland en Ine heeft nog een paar dagen genoten in Goa van de zee, zon en gezelligheid van Jeroen, Joost en Wendy. Nog een paar dagen in deze leuke stad en dan gaan we China verkennen. Spannend! Groetjes Bas en Ine

    Beste Wensen - 11/01/2005

    martin op martin_fris1@hotmail.com :
    Hè die Bas en Ine, De beste wensen voor 2005. Het jaar is ongetwijfeld goed begonnen. Blij om te horen dat jullie niet in het rampgebied waren ten tijde van de tsunami.´T was wel ff schrikken van Laura, maar gelukkig kon ze mee naar Goa. Het gaat vast al een stuk beter met ´r. Groeten van Mascha en mij. We houden jullie avonturen nauw in de gaten. Geniet ervan.

    Het waait in Nederland - 10/01/2005

    Taco op tvdhonert@nl.ibm.com :
    Hoi Ine (en Bas, ook al ken ik je niet). Allereerst een geweldig 2005! Met veel plezier volg ik jullie reis over de wereld. Erg leuk om al die verhalen en foto's te lezen en bekijken. Beetje jaloers wel... En ik kan me voorstellen dat de recente ramp in Azië diepe indruk heeft gemaakt. Plekjes waar jullie waarschijnlijk geweest zijn, nu volledig weggevaagd. In het MM team no big changes. Veel GMV data, planningsrondes, over een week of 2 moet Q2 2005 al af zijn.... En natuurlijk geen winter hier met kou en sneeuw, maar een combinatie van herfst en voorjaar. Anyhow, geniet erg van het vervolg van jullie trip! We houden jullie (website) in de gaten. Ciao, Taco.
    Volgende 10