Bas en Ine's Wereldreis

We zijn 7624 dagen terug
Translate in Dinglish
Home
Wereldreis
Wie zijn Bas en Ine?
Onze route...
Verhalen
  • Sinterklaas 2006
  • Bas en Ine's Chinese New Year Party
  • Shanghai Surprise - een terugblik

    Meer verhalen...
    Foto's
  • Sinterklaas 2006
  • Chinees Nieuwjaar
  • De Chinese Muur

    Meer foto's...
    Gastenboek

    Schrijf in het gastenboek...
    Wil je onze nieuwsbrief ontvangen?

    Abonneer je...

    Gastenboek

    Hier kun je een reactie, opmerking, of bericht achterlaten.

    Heb je toegevoegd bij mijn msn - 08/01/2005

    Annie Jansen :
    Dag Bas en Ine, Ik wist niet dat ik met jullie kon msn'nen. Als je een keer online bent stuur ik je bericht, dan hebben jullie mijn adres ook. Gaat alles nog steeds goed? De foto's heb ik weer bekeken. Mooi. Hier waait het op het ogenblik erg hard. Ik ben een ommetje gaan maken. Even uitwaaien. Tot mails. Een dikke knuffel van mij. Annie

    de beste wensen voor weer een mooi jaar - 03/01/2005

    Brim op brim_franssen@nl.ibm.com :
    Inderdaad goed om te lezen dat jullie ver weg waren van de "ramp" en wat heerlijk om de verhalen te lezen en de foto´s te zien. Wat schiet de tijd weer voorbij..... De beste wensen voor dit nieuwe jaar, geniet nog heerlijk van de wereldtijd. Groetjes en kus

    Gelukkig Nieuwjaar - 03/01/2005

    Jeroen Reizevoort :
    Hoi Ine en Bas, Goed om te lezen dat jullie niet in het rampgebied waren (maakte me toch even zorgen). Veel plezier in 2005.

    lieve Laura, Bas en Ine. - 02/01/2005

    wil :
    Vandaag is het 2 januari. Wat heb je een gezellig verhaaltje geschreven, Laura. Ik ben blij dat je het zo leuk hebt, met al die helpende handen om je heen. Heb je al armbandjes gemaakt? Ik ben een paar dagen in Brabant. Morgen ga ik weer naar huis. Oma is erg mager geworden, maar verder verandert er niet zo erg veel. Ik wens jullie alle drie een heel goed jaar, met veel vrede, liefde, een goede gezondheid en dat je veel lieve mensen op je reis mag ontmoeten. Liefs mama.

    Een gelukkig Nieuwjaar - 01/01/2005

    Annie Jansen :
    Dag Bas en Ine, Vandaag 1 jan. 2005 wens ik jullie een gelukkig nieuwjaar. Een voorspoedig reis. Wil is vanaf gisteren bij mij. Morgen gaan we in Eindhoven naar ijssculpturen kijken Hugo, Linda en suzanne gaan ook mee. Daarna gaan we bij Maarten even koffie drinken. Zal gezellig zijn. Oud jaar zijn we goed doorgekomen bij Hugo en Linda. Hoe was jullie jaarwisseling? Heel veel lieve groeten en een dikke kus van tante Annie

    Happy new beach year! - 30/12/2004

    Teun :
    Ha Bas, Ine en Laura! Leuk om jullie nog even gezien te hebben zo kort voor de kerst!! Laura, wat en pech, maar gelukkig kan je wel me, en heb je je eigen 2!! dragers bij je :-) Veel plezier, en een goede (mar vooral bijzondere) jaarwisseling!!

    Oud en Nieuw in de rolstoel op het strand! - 30/12/2004

    Ine, Bas en Laura :
    We zijn veilig aangekomen in Goa. Het is hier prachtig weer, zodat Laura's gebroken been heel mooi bruin kan worden. We zijn erg geschrokken van de aardbeving en de vloedgolven. Wij zitten gelukkig aan de andere kant van India. We genieten hier. Voor iedereen een hele gezellige oud en nieuw! Maken we jullie erg jaloers als we vertellen dat wij dat op het strand gaan vieren? Inclusief rolstoel en krukken.

    Wederzien - 29/12/2004

    Rob&Marieke op rob_schootman@chello.nl :
    Wat was het weer leuk om jullie te zien en hebben jullie ook Lisa even kunnen bewonderen. Het leek net alsof jullie niet weggeweest waren. Ben je in Nederland en heb je meteen dat pokke weer, hahahaha. Nou die koffiebonen heb ik wederom aan die wezel gegeven ;-) Nee hoor, moet ze nog even malen en dan effe een bakkie doen. In ieder geval zullen we jullie op de voet volgen en wij hopen dat jullie ongedeerd de reis kunnen voortzetten. Heel veel liefs, Rob & Marieke

    Schrikken - 28/12/2004

    Ron op info@snowfun.demon.nl :
    Ook wij schrokken toen we alle beelden zagen, we hopen dan ook dat jullie daar niet zoveel last van hebben en genieten van al het moois wat jullie zien. De groetjes (ook aan die kleine skineus) en we hopen gauw weer wat van jullie te horen. Ron en Marjolein

    tegenslagen? Mooi geen boodschap aan..................... - 27/12/2004

    marianne op mcpoot@planet.nl :
    Lieve grote twee en kleintje: ik hoop zo heel erg dat jullie, als je dit leest er een heerlijke stranddag op hebben zitten. Dat daarover aan deze kant van de wereld wat ongerustheid over bestaat zullen jullie niet vreemd vinden: Godnogantoe: die zeebeving....... Tuurlijk hebben jullie zelf nietdirect last.......toch????????????? deze ouwe tante is er niet helemaal gerust op maar dat is ouwe-tante-geteut. Heel veel liefs, marianne en ook de jongens: derkjan en Sander die, net als ik met plezier terugzien op het verblijf in het Lloyds Hotel, Amsterdam, 1e kerstdag. Dag kinders: hebhet goed.
    Volgende 10