Heb je toegevoegd bij mijn msn - 08/01/2005
|
|
Annie Jansen
:
|
|
Dag Bas en Ine,
Ik wist niet dat ik met jullie kon msn'nen. Als je een keer online bent stuur ik je bericht, dan hebben jullie mijn adres ook.
Gaat alles nog steeds goed? De foto's heb ik weer bekeken. Mooi.
Hier waait het op het ogenblik erg hard. Ik ben een ommetje gaan maken. Even uitwaaien. Tot mails. Een dikke knuffel van mij. Annie
|
de beste wensen voor weer een mooi jaar - 03/01/2005
|
|
Brim
op
brim_franssen@nl.ibm.com
:
|
|
Inderdaad goed om te lezen dat jullie ver weg waren van de "ramp" en wat heerlijk om de verhalen te lezen en de foto´s te zien. Wat schiet de tijd weer voorbij.....
De beste wensen voor dit nieuwe jaar, geniet nog heerlijk van de wereldtijd.
Groetjes en kus
|
Gelukkig Nieuwjaar - 03/01/2005
|
|
Jeroen Reizevoort
:
|
|
Hoi Ine en Bas,
Goed om te lezen dat jullie niet in het rampgebied waren (maakte me toch even zorgen). Veel plezier in 2005.
|
lieve Laura, Bas en Ine. - 02/01/2005
|
|
wil
:
|
|
Vandaag is het 2 januari. Wat heb je een gezellig verhaaltje geschreven, Laura. Ik ben blij dat je het zo leuk hebt, met al die helpende handen om je heen. Heb je al armbandjes gemaakt? Ik ben een paar dagen in Brabant. Morgen ga ik weer naar huis. Oma is erg mager geworden, maar verder verandert er niet zo erg veel. Ik wens jullie alle drie een heel goed jaar, met veel vrede, liefde, een goede gezondheid en dat je veel lieve mensen op je reis mag ontmoeten. Liefs mama.
|
Een gelukkig Nieuwjaar - 01/01/2005
|
|
Annie Jansen
:
|
|
Dag Bas en Ine, Vandaag 1 jan. 2005 wens ik jullie een gelukkig nieuwjaar. Een voorspoedig reis. Wil is vanaf gisteren bij mij. Morgen gaan we in Eindhoven naar ijssculpturen kijken Hugo, Linda en suzanne gaan ook mee. Daarna gaan we bij Maarten even koffie drinken. Zal gezellig zijn. Oud jaar zijn we goed doorgekomen bij Hugo en Linda.
Hoe was jullie jaarwisseling?
Heel veel lieve groeten en een dikke kus van tante Annie
|
Happy new beach year! - 30/12/2004
|
|
Teun
:
|
|
Ha Bas, Ine en Laura!
Leuk om jullie nog even gezien te hebben zo kort voor de kerst!!
Laura, wat en pech, maar gelukkig kan je wel me, en heb je je eigen 2!! dragers bij je :-) Veel plezier, en een goede (mar vooral bijzondere) jaarwisseling!!
|
Oud en Nieuw in de rolstoel op het strand! - 30/12/2004
|
|
Ine, Bas en Laura
:
|
|
We zijn veilig aangekomen in Goa. Het is hier prachtig weer, zodat Laura's gebroken been heel mooi bruin kan worden. We zijn erg geschrokken van de aardbeving en de vloedgolven. Wij zitten gelukkig aan de andere kant van India. We genieten hier. Voor iedereen een hele gezellige oud en nieuw! Maken we jullie erg jaloers als we vertellen dat wij dat op het strand gaan vieren? Inclusief rolstoel en krukken.
|
Wederzien - 29/12/2004
|
|
Rob&Marieke
op
rob_schootman@chello.nl
:
|
|
Wat was het weer leuk om jullie te zien en hebben jullie ook Lisa even kunnen bewonderen. Het leek net alsof jullie niet weggeweest waren. Ben je in Nederland en heb je meteen dat pokke weer, hahahaha.
Nou die koffiebonen heb ik wederom aan die wezel gegeven ;-) Nee hoor, moet ze nog even malen en dan effe een bakkie doen.
In ieder geval zullen we jullie op de voet volgen en wij hopen dat jullie ongedeerd de reis kunnen voortzetten.
Heel veel liefs,
Rob & Marieke
|
Schrikken - 28/12/2004
|
|
Ron
op
info@snowfun.demon.nl
:
|
|
Ook wij schrokken toen we alle beelden zagen,
we hopen dan ook dat jullie daar niet zoveel last van hebben en genieten van al het moois wat jullie zien.
De groetjes (ook aan die kleine skineus) en we hopen gauw weer wat van jullie te horen.
Ron en Marjolein
|
tegenslagen? Mooi geen boodschap aan..................... - 27/12/2004
|
|
marianne
op
mcpoot@planet.nl
:
|
|
Lieve grote twee en kleintje: ik hoop zo heel erg dat jullie, als je dit leest er een heerlijke stranddag op hebben zitten.
Dat daarover aan deze kant van de wereld wat ongerustheid over bestaat zullen jullie niet vreemd vinden: Godnogantoe: die zeebeving.......
Tuurlijk hebben jullie zelf nietdirect last.......toch?????????????
deze ouwe tante is er niet helemaal gerust op maar dat is ouwe-tante-geteut.
Heel veel liefs,
marianne en ook de jongens: derkjan en Sander die, net als ik met plezier terugzien op het verblijf in het Lloyds Hotel, Amsterdam, 1e kerstdag.
Dag kinders: hebhet goed.
|